70 جلسه رهروانی ها در منزل نمایندگان برای رای به وزرا / اهانت یک اصلاح طلب به منتقدان برجام

گروه سیاسی- بهروز نعمتی نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی است.

 

به گزارش افکارخبر،نعمتی در زمان دولت محمود احمدی نژاد مدتی بعنوان فرماندار شهرستان بیجار بود.

 

وی در زمان انتخابات مجلس نهم در اسفند سال 90 خود را کاندیدای اصولگرا معرفی کرد و توانست با جمع کردن طیف های اصولگرا به مجلس راه پیدا کند.

نعمتی در مجلس نهم  جزو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت و قائم مقام این فراکسیون شد.

اما وی برای انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه تهران کاندیدا شد و در لیست ائتلاف اصلاح طلبان قرار گرفت.

این نماینده اصولگرای سابق و نامزد انتخابات اصلاح طلب امروز است.

دیروز پنج شنبه «همایش فراگیر ائتلاف اصلاح طلبان» در سالن حجات برگزار شد.

یکی از سخنرانان این مراسم نعمتی بود که در سخنان کوتاهی با بیان اینکه « اما آنچه خون و دل بود ما خوردیم»، گفت: ما در این مجلس تنها بودیم.

وی افزود: در مجلسی که اقتدارگرایان به گونه ای رفتار کردند که حتی نیروی ارزشی، انقلابی و دانشمند 45 سال دارای تخصص و مدیریت اجرایی را می خواستند در بتن بگذارند.

نماینده اسدآباد با تاکید بر اینکه «اما آنچه خون و دل بود ما خوردیم»، تصریح کرد: در زمان برجام حتی اجازه یک کلام صحبت کردن به ما نمی دادند.

در این حین یکی از افراد حاضر در سالن با فریاد بلند گفت «خدا لعنت شان کند».

نعمتی افزود: با صحبت ها، با اجماع و البته با اقتدار با شهامت و شجاعت حرفهای خود را به کرسی نشاندیم.

وی برای سومین بار عبارت «اما آنچه خون و دل بود ما خوردیم» را تکرار کرد و گفت: در زمانی که دولت روحانی کابینه اش را به مجلس معرفی کرد نقشه بر این بود که 9 وزیر دولت رای نیاورند.

این نماینده اضافه کرد: بالغ بر 70 جلسه خارج مجلس در خانه تک تک نمایندگان برگزار کردیم که بیژن زنگنه وزیر نفت، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، جعفر میلی منفرد وزیر پیشنهادی علوم، محمدعلی نجفی وزیر آموزش و پرورش و مسعود سلطانی فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان رای اعتماد بگیرند.

نعمتی تاکید کرد: کتک هایی خوردیم. خون دل هایی خوردیم.

وی افزود: همین امروز سایت های وابسته به اصولگرایان چشمک منو گذاشتند و اعلام کردند که نعمتی برای این در لیست ائتلاف اصلاح طلبان گذاشته شده که به ظریف چشمک زد.

این نماینده اصولگرای سابق و اصلاح طلب امروز افزود: شما هایی که معنی دیپلماسی و معنی گفتار درمانی را نمی فهمید، این را بدانید که علمی وجود دارد به نام بادی لنگویج.

نعمتی گفت: ما از بادی لنگویج، از چشم و از هوشمان استفاده کردیم.

در زمان بررسی برجام در مجلس در روز 23 شهریور وقتی ظریف در کمیسیون رسیدگی به برجام حضور یافته بود، در حین سوالات نمایندگان نعمتی بدون مقدمه و در اظهاراتی عجیب به انتقاد از هیئت رئیسه کمیسیون مذکور پرداخت و چشمکی به ظریف زد.

نمایندگان به سه وزیر پیشنهادی دولت روحانی یعنی جعفر میلی منفرد، محمدعلی نجفی و مسعود سلطانی فر رای اعتماد ندادند.