بازیکن فولام در انتظار تایید مظلومی تا استقلالی شود!

عادل شیحی دیروز تست پزشکی خود را انجام داده است و قرار است بعد از ظهر فردا جواب آن به باشگاه استقلال اعلام می‌شود. البته مثبت اعلام شدن تست این بازیکن به معنی عقد قرارداد نیست. شیحی باید روز دوشنبه در تمرینات استقلال شرکت کند و در صورت تأیید کادرفنی کارهای عقد قرارداد این بازیکن انجام می‌شود.

 

 

عادل شیحی توانایی بازی در پست هافبک پشت مهاجم و وینگر راست و چپ را دارد. او نیم فصل اول در تیم فولام بازی می‌کرد و برای این تیم تنها 1 بازی انجام داد. این بازیکن  از سال  2004 به مدت 10 سال در رده‌های سنی مختلف کلن بازی کرده است اما بعد از آن با فولام انگلیس قرارداد امضا کرد که هرگز موفق نبود. البته او دوران نسبتاً موفقی در اف ث کلن آلمان داشته است.

 

نکته جالب در مورد شیحی این است که او  در 3 سال اخیر تنها در 5 مسابقه رسمی حضور داشته است که در 3 مسابقه از 5 بازی به عنوان یار جانشین وارد زمین شده است.

 

 

شیحی در فصل 2013-2012 یک بازی در تیم دوم کلن به میدان رفته است، او در فصل 2014-2013 یک بازی برای تیم اول کلن به میدان رفته است و 2 بازی در تیم دوم این باشگاه بازی کرده که در یکی از آنها به عنوان یار تعویضی وارد بازی شده است. شیحی در فصل 2015-2014 هم تنها یک بازی به عنوان یار جانشین برای فولام به میدان رفته است.

 

شیحی در نیم فصل اول در هیچ تیمی بازی نکرده است و هم اکنون به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند با استقلال قرارداد امضا کند. او در دوره سرمربیگری روژه لومه یک بازی  برای تیم ملی مراکش مقابل بنین  انجام داده است.