به گزارش فارس سردار حسین سلامی در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: فرماندهان ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسئولیتها را تنها برای خدمت میپذیرند و تا اینگونه روحیهای وجود دارد اسلام هرگز آسیب نمیبیند.
این فرمانده ارشد سپاه در ادامه ابراز داشت: امروز ناخدای نجات این کشور و نظام اسلامی کسی است که عالم سیاست جهانی را هدایت می‌کند و بارقه‌های امید و انوار روشن سعادت بشر را به صورت حجت آشکار برای ما جاری می‌کند.
سلامی با بیان اینکه امروز در عرصه جهانی هر چه آمریکا و استکبار می‌کارد و هر چه هزینه می‌کند به سوی فقر و بیچارگی قدم برمی‌دارد، عنوان داشت: این‌ها با خرج‌های نا‌به‌جایی که می‌کنند و با هزینه‌های نظامی در سراسر جهان در حال فرسایش پایه‌های قدرت خودشان هستند که نمونه بارز آن سردرگمی و فرسایش ارتش آمریکا در بیابان‌های عراق و افغانستان و شبه‌جزیره کره است.
جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که ما از تحریم‌ها فرصت می‌سازیم تصریح کرد: کسانی که درهای اقتصادی به روی آن‌ها باز است با بحران رو به رو شده و ‌با ۱۱ درصد رشد بیکاری و ۱۵ ترلیون دلار بدهی مواجه هستند که این خود حکمت الهی و نشانه زوال استکبار جهانی است.
سلامی از تنه لرزان رژیم صهیونیستی سخن به میان آورد و گفت: امروز و پس از چندین دهه، فریادهای مردم مصر پشت دیوارهای سفارت رژیم صهیونیستی شنیده می‌شود و مردم پرچم این رژیم غاصب را آتش می‌زنند که اوضاع در سایر بلاد اسلامی نیز به همین منوال است.
وی به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه اشاره و با بیان این‌که این خیزش تا سرنگونی کامل حکومت حکام دست‌نشانده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: وضعیت به‌گونه‌ای شده که مبارک با همه ادعا همچون گربه‌ای ذلیل در قفس گرفتار شده است.
این فرمانده ارشد سپاه از شکست دشمن در جبهه فرهنگی گفت و ابراز داشت: دشمن قصد دارد تا با دگرگون کردن چهره جوانان در عرصه فرهنگی به نظام و انقلاب ضربه بزند که با بصیرت انقلابی این قشر توطئههای دشمن در این بخش نقش بر آب میشود.