پیشکسوت استقلال نقطه ضعف رئال مادرید را رو کرد+ عکس

داریوش یزدانی به بهانه باخت یک بر صفر شب گذشته تیم رئال مادرید در مصاف با اتلتیکو مادرید یادداشتی همراه با تصویر مورد نظرش را در کانال تلگرام خود منتشر کرد که به لزوم حضور یک مدیر و رهبر درون زمین اشاره مستقیم داشت. متن این یادداشت در ادامه می آید:

«در فوتبال امروز تنها کیفیت فنى بازیکنان یک تیم کلید موفقیت نخواهد بود بلکه مدیریت و رهبرى یک تیم نقش اصلى و تعیین کننده را ایفا مى کند.

بدون شک رئال مادرید افراد توانمندى را به استخدام باشگاه در آورده است اما این تیم  کمبود یک کاپیتان واقعى را حس مى کند، فردى که در رختکن آرامش و در زمین مسابقه تعادل را ایجاد کند.

بازیکنان اتلتیکو مثل همیشه با شور و اشتیاق مثال زدنیشان بازى را با قدرت شروع کردند و با قدرت نیز تمام کردند . در طول مسابقه آنها به مانند صخره عمل کردند و با سرعت در انتقال بازى از فاز دفاع به حمله و استفاده  از فضاى بین هافبکهاى دفاعى و خط دفاعى رئال بارها رو در روى مدافعین رئال قرار گرفتند و بعد از از دست دادن توپ با پرس دو مرحله اى ابتدا اجازه سرعت دادن به بازى را از بازیکنان رئال مى گرفتند و پس از ایجاد تعادل در دفاع تیمى پرس نهایى را انجام مى دادند و در بیشتر دقایق موفق بودند و با همین استراتژى آنها پس از موفقیت در فاز دفاع و یک انتقال سریع، به یک گل بسیار زیبا نیز رسیدند تا بتوانند با امیدوارى بیشترى بارسلونا را تعقیب کنند».