محمدرضا خرسندنیا در خصوص شرایط خود، بازی با گسترش فولاد و دیدار بعدی مقابل راه آهن صحبت کرده که در ادامه می خوانید:

 

* بعد از چند بازی نیمکت‌نشینی برابر گسترش‌ فولاد، بار دیگر به ترکیب اصلی استقلال برگشتی و به تیم کمک کردی تا پس از چند هفته دوباره برنده شود.

- خدا را شکر بعد از مصدومیتی که پشت‌سر گذاشتم حالا شرایط خوبی دارم. با محرومیت میلاد فخرالدینی و مصدومیت خسرو حیدری کادر فنی صلاح دید تا در پست دفاع راست بازی کنم. خیلی خوشحالم که توانستم به تیم محبوبم کمک کنم و سه امتیاز حساس آن بازی را کسب کنیم.

 

* پاقدم تو برای استقلال خوب بود و پس از چند هفته سرانجام دوباره برنده شدید و خیلی زود به صدر جدول برگشتید.

- در بازی‌های قبلی هم خوب بودیم اما فوتبال روی بدش را به ما نشان می‌داد وگرنه خوب بودیم.

 

* در بازی قبلی دفاع راست بودی و بازی بعدی هافبک دفاعی خواهی بود. برای همین به تو می‌گویند آچارفرانسه استقلال!

- امید ابراهیمی و روزبه چشمی از بهترین‌های فوتبال ما هستند. امیدوارم روزبه برسد و مثل همیشه به استقلال کمک کند. من هم هر کجا که کادر فنی صلاح بداند بازی می‌کنم و در خدمت استقلال هستم؛ دفاع وسط، دفاع راست یا هافبک فرقی ندارد. هر کجا که آقای مظلومی و کادر فنی صلاح بداند می‌توانم به استقلال کمک کنم. آماده هستم تا به میدان بروم. فقط به یک چیز فکر می‌کنم و آن هم موفقیت تیم است. حالا این کمک چه بازی در پست‌های مختلف یا نیمکت‌نشینی باشد، فرقی ندارد.

 

* نیم‌فصل بحث رفتن‌ات به خونه به خونه بابل مطرح شد اما پرویز مظلومی مخالفت کرد و در استقلال ماندی.

- حرف آخر را همیشه آقای مظلومی می‌زند. فقط از خونه به خونه و لیگ یک پیشنهاد نداشتم. از لیگ برتر هم من را می‌خواستند اما به آنها گفتم قرارداد دارم و با باشگاه صحبت کنند. آقای مظلومی گفتند بمانم و خوشحالم قسمت این بود که در استقلال بمانم و به تیم محبوبم کمک کنم. امسال همه تلاش می‌کنیم تا با کسب هر دو جام‌حذفی و لیگ برتر، هواداران را خوشحال کنیم. کار سختی است اما تمام هدف ما کسب دو جام است.

 

* فصل بعد هم در استقلال می‌مانی؟

- یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارم. از حالا نمی‌شود درباره آینده حرف زد. تمام تمرکزم موفقیت استقلال در این فصل است.

 

* صدرنشین لیگ هستید و روزهای خوبی را پشت‌سر می‌گذارید.

- خدا را شکر شرایط ما خیلی خوب است و بازی با گسترش فولاد را هم بردیم و صدرنشین شدیم اما مهم این است که جایگاه‌مان را در جدول حفظ کنیم چون هرچه به آخر فصل نزدیک‌تر می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه بدهیم.

 

* دیدار بعدی شما با راه‌آهن است. بازی با این تیم قعرنشین را چطور می‌بینید؟

- به نظرم همه بازی‌ها سخت است و برای ما هر بازی حکم فینال را دارد. ما در هر مسابقه به سه امتیاز نیاز داریم تا روند خوب خودمان را ادامه دهیم. راه‌آهن حریف سختی است. هر چند آقای تارتار عوض شد و مربی جدید آمده اما تیم خوبی دارند و این سه امتیاز در ادامه لیگ خیلی می‌تواند به ما کمک کند.

 

* مقابل راه‌آهن، عمران‌زاده و ابراهیمی را به دلیل محرومیت و روزبه چشمی را به خاطر مصدومیت در اختیار ندارید. عدم حضور آنها به خط دفاع تیم فشار وارد نمی‌کند؟

- این سه بازیکن از بازیکنان خیلی خوب تیم ما هستند اما امیدوارم روزبه چشمی سلامتی خودش را تا روز بازی با راه‌آهن به دست بیاورد و بتواند به تیم کمک کند. بازی سختی داریم اما با تلاش بچه‌ها و درایت کادر فنی نتیجه خوبی خواهیم گرفت.

 

* مجید جلالی اعلام کرد که قهرمان از بین پرسپولیس‌ و سایپا مشخص خواهد شد و انگار شما را فراموش کرده است.

- هنوز که هیچ چیز مشخص نیست و ما کار خودمان را در لیگ انجام می‌دهیم. آقای جلالی نظرش را گفته و نظرش هم قابل احترام است و شاید به قول شما، ما را یادش رفته است اما در حال حاضر ما صدرنشین لیگ هستیم و همین‌طور کارمان را ادامه می‌دهیم تا آخر فصل خوشحال باشیم و هواداران استقلال هم شاد باشند.

 

* یعنی مدعی اول و اصلی قهرمانی شما هستید؟

- ما به فینال جام‌حذفی رسیده‌ایم و در لیگ هم دنبال قهرمانی هستیم. هدف ما قهرمانی در هر دو جام است و باید خیلی قوی‌تر، محکم‌تر و بابرنامه‌تر کار کنیم. چند هفته قبل هم این هماهنگی بین کادر فنی و بچه‌ها ایجاد شد تا آخر فصل دل هواداران را با کسب دو جام شاد کنیم و این مساله دور از دسترس نیست.

 

* در بازی با گسترش فولاد، هواداران استقلال سنگ‌تمام گذاشتند و حضور بسیار خوبی در استادیوم داشتند. فکر می‌کنید حضور و حمایت آنها همچنان ادامه داشته باشد؟

- ما که از حضور تماشاگران استقلال در استادیوم خیلی خوشحال می‌شویم چون تماشاچی یار دوازدهم تیم است و دوست داریم به استادیوم بیایند و حمایت کنند؛ دوست داریم همان‌طور که در بازی با گسترش‌ فولاد تبریز، مردم آمدند و باعث دلگرمی ما شدند و بازی خوبی انجام دادیم و نتیجه گرفتیم، در بازی‌های بعد هم هواداران بیایند و کنار ما باشند. دوست داریم باز هم آنها را در استادیوم ببینیم و با حضورشان به ما دلگرمی بدهند تا شرایط خوب‌مان را ادامه دهیم.