منتخبین مجلس نباید حذف کردن را در مرام کاری خود قرار دهند

حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی دبیر کل حزب مردمی اصلاحات با اشاره به اولویت‌های کاری نمایندگان منتخب مجلس دهم، اظهار داشت:مهم‌ترین اولویت مجلس دهم معیشت، اشتغال و رفع معضلات اقتصادی است و معتقدم اقتصاد کشور دچار یک بحران شدیدی شده است.

وی ادامه داد: مدیریت ناکارآمد و قوانین بی نظمی که وجود دارد باعث شده، اقتصاد دچار معضلات بسیار زیادی شود و اولین کاری باید توسط منتخبین مردم در مجلس دهم انجام شود رفع مشکلات معیشتی، بیکاری جوانان و معضلات اقتصادی است.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در ادامه توجه به مسائل اجتماعی را دومین اولویت منتخبین دانست و گفت: متأسفانه در دورانی به سر می‌بردیم که مشکلات اقتصادی در جامعه زیاد شده است بطوریکه در حوزه خانواده، محیط زیست، اعتیاد و ... شاهد مشکلاتی هستیم و

باید با تنظیم قوانینی در جهت رفع آن تلاش کرد.

فومنی توجه به مشکلات جوانان را نیز یکی دیگر از اولویت‌های مجلس دهم عنوان کرد و گفت: اشتغال و ازدواج جز مهمترین موضوعاتی است که باید نمایندگان منتخب به آنها توجه داشته باشند.

وی تاکید کرد: منتخبین مردم در مجلس باید توجه ویژه‌ای به این موضوعات داشته باشند تا دینی را که به دلیل رأی مردم بر گردن دارند به خوبی ادا کنند.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات تصریح کرد: نمایندگان منتخب مردم در مجلس دهم از هرگونه تندروی خود داری کنند و در تمام دوران نمایندگی خود اعتدال را سرلوحه امورات خود قرار دهند تا با توجه به اولویت‌های جامعه مشکلات بر طرف شود.

فومنی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه منتخبین مجلس دهم از تجربه نمایندگان ادوار در مسائل مختلف استفاده کنند، گفت: منتخبین نباید حذف کردن را در مرام کاری خود قرار دهند و باید با نمایندگان ادوار مجلس که با هر تفکری سیاسی هستند برای بهبود و سامان دادن اوضاع مشورت داشته باشند.