کار سخت مظلومی برای انتخاب ترکیب 11 نفره

استقلال برای حفظ صدرنشینی نیاز به پیروزی برابر راه آهن دارد اما درست در بدترین زمان ممکن مصدومان و محرومان زیادی روی دست این تیم مانده است.  آبی ها برای این بازی امید ابراهیمی و حنیف عمران زاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد اما بدتر از این مصدومان زیادی است که در این مقطع از فصل روی دست پرویز مظلومی مانده است. یعقوب کریمی بازیکنی است که به طور قطع به بازی با راه آهن نخواهد رسید. روزبه چشمی و جابر انصاری هم تا بدین جا در تمرینات استقلال حاضر نشده اند و خیلی بعید است تا روز جمعه شرایط بازی کردن پیدا کنند. هرچند شرایط خسرو حیدری تا بدین جای کار بسیار بهتر از گذشته شده است اما او تا کنون با تیم تمرین گروهی انجام نداده است و حضورش در بازی با راه آهن ممکن است باعث تشدید مصدومیتش بشود. علیرضا رمضانی هم دیروز به تمرینات گروهی شرکت کرد و شرایط کامل بازی کردن را ندارد. همه این ها می تواند ثابت کند که مظلومی چه کار سختی برای انتخاب ترکیب 11 نفره خود دارد.

 

با توجه به اینکه عادل شیحی هنوز روزهای اول حضورش در استقلال را پشت سر می گذارد و کمی بعید است که در این بازی در ترکیب اولیه حضور داشته باشد، احتمال دارد مظلومی از شهباززاده در پست هافبک نفوذی استفاده کند و پروپجیچ بعد از مدت ها نیمکت نشینی در پست مهاجم نوک به میدان برود.

 

اما معمای اصلی در پست هافبک دفاعی است چراکه این تیم روزبه چشمی و امید ابراهیمی دو بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد. استقلال برای این پست محمدرضا خرسندنیا را در اختیار دارد اما احتمال دارد مظلومی ترجیح بدهد از فرشید اسماعیلی به عنوان زوج او در ترکیب اصلی استفاده کند. اسماعیلی هم دوندگی خوبی دارد و هم می تواند بازیسازی را از عقب زمین شروع کند.

 

با این شرایط مظلومی در پست هافبک راست می تواند بنا به سلیقه اش از آرش برهانی و یا بهنام برزای استفاده کند و به این شکل ترکیب اصلی استقلال کامل می شود. ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با راه آهن به شرح زیر است:

 

مهدی رحمتی، هرائر مگویان، امین حاج محمدی، میثم مجیدی، میلاد فخرالدینی، محمدرضا خرسندنیا، فرشید اسماعیلی، آرش برهانی، محسن کریمی، سجاد شهباززاده، پروپجیچ.