چند روز قبل میروسلاو بلاژویچ در گفت و گوی خود با یکی از رسانه های کرواسی، با ذکر خاطراتی از جام جهانی 1998 تبدیل به تیتر اول روزنامه‌های این منطقه اروپا شده است. بلاژویچ که با وجود سن و سال بالا همچنان عاشق گفت‌وگو با مطبوعات است در مصاحبه ای تازه، دو بازیکن مشهور جام جهانی 1998 را متهم به حاشیه‌سازی در روزهای جام جهانی کرد. جامی که با مقام سومی کرواسی به اتمام رسید.

بلاژویچ در این مصاحبه اعلام کرد که دو بازیکن مهم تیمش، آلن بوکسیچ و ایگور استیماچ در شب یکی از بازی‌های مهم تیم کرواسی اقدامی غیراخلاقی در اتاق محل اقامت خود در هتل انجام داده‌اند و او به عنوان سرمربی در سرکشی از اتاق‌های بازیکنان متوجه این موضوع شده است.

ایگور استیماچ که این روزها سرمربی سپاهان است در پاسخ به این اتهام به خبرنگار " ورزش سه " می گوید:« به تازگی بلاژویچ با من تماس گرفت و به خاطر حرفهایی که زده بود از من عذرخواهی کرد. چیرو است دیگر، چه کارش می توان کرد. من همیشه با او رابطه دوستانه ای داشتم و این رابطه را ادامه هم می دهیم. هیچ چیزی نمی تواند ارتباط ما را بر هم بزند. این را هم متوجه می شوم که بلاژ به دلیل اینکه الان در تیمی فعالیت نمی کند و از فوتبال دور است این مصاحبه ها را اجام می هد. با این حال من هیچوقت چنین رفتارهایی را نمی پذیرم. این ماجرا مرا عصبانی کرد اما با این حال نیازی ندارم که به همه بگویم داستان خیلی متفاوت بود.»

 

بلاژویچ همچنین با ارسال  پیامک هایی از استیماچ عذرخواهی کرد. آن هم با این متن:« پسر عزیزم. خیلی امیدوارم که بتوانی راهی پیدا کنی و پدر پیرت را به خاطر اینکه محتاج توجه است ببخشی. مرا ببخش پسرم. به خاطر این رفتار خیلی شرمنده ام.  با این حال من همیشه به تو و اهدافت وفادارم. چیروی تو!»

ماجرای استیماچ و بلاژویچ که یکی در تیم ملی کرواسی سرمربی بود و دیگری یک بازیکن تاثیرگذار به پایان رسید. آن هم با این گفت و گویی که میان شان رد و بدل شد.