استقلال در این بازی دو موقعیت به تیر دروازه حریف زد اما حداقل در 6 موقعیت عالی با خوش‌شانسی و البته درخشش مهدی رحمتی دروازه‌اش باز نشد.

 

صحنه‌هایی که آنالیز دقیق آن نشان می‌دهد در تمام آنها مدافعان وسط و البته کناری استقلال در یارگیری با مشکلات عمده مواجه بودند و به همین دلیل این تعداد موقعیت به حریف خود دادند.

 

امین حاج‌محمدی در این بازی با توجه به مصدومیت حنیف عمران‌زاده در پست دفاع وسط استقلال بازی کرد اما اشتباهات فاحش هرائر مگویان در این بازی کمی جای تعجب داشت. مگویان در این فصل یکی از مهره‌های کلیدی دفاعی آبی‌ها بوده است اما به نظر می‌رسد در چند بازی گذشته افت کرده است و نمی‌تواند نمایش خوب هفته‌های گذشته خود را در ترکیب استقلال داشته باشد.

 

دقیقه 24 : بهادر عبدی از عمق باز خط دفاع استقلال استفاده کرد و در بهترین شرایط ممکن توپ را به علی فاطمی داد، او به خوبی امید نورافکن را جوان را دور زد اما ضربه اش را به مهدی رحمتی به کرنر فرستاد.

 

 

دقیقه 41 : سانتر بهادر عبدی بازهم با جایگیری مناسب مدافعان وسط استقلال همراه نبود و ضربه محمد عباس زاده به مدافعان حریف برخورد کرد و شوت برگشتی را حامد زمانی با اختلاف بسیار کم به کنار دروازه زد. در این صحنه هم مدافعان استقلال علی رغم برتری عددی نتوانستند به خوبی مهاجمان حریف را یارگیری کنند.

 

 

دقیقه 56 : پاس عمقی مدافع راه آهن بدون این که با یارگیری مناسب از سمت مگویان و امین حاج محمدی همراه شود در موقعیتی تقریبا شبیه تک به تک به بهادرعبدی رسید و شوت او به کنار دروازه برخورد کرد.

 

 

دقیقه 63 : بازهم سانتر بهادرعبدی به میلاد ابطحی رسدید و ضربه سر او بدون اینکه بازیکنی او را یارگیری کند را میلاد فخرالدینی از روی خط بیرون کشید.

 

 

دقیقه 65 : سانتر فوق العاده بهادر عبدی بدون اینکه بازیکنی مزاحم شود به علی فاطمی رسید و ضربه سر زیبای او به تیر دروازه برخورد کرد.

 

 

دقیقه 78 : در این صحنه بازهم علی فاطمی دفاع استقلال را از سمت چپ به هم ریخت و پاسش در موقعیت عالی به میلاد محمدی رسید و ضربه او در صحنه مشکوک به هند توسط مدافع استقلال به بیرون رفت. جالب است که در این صحنه نه میلاد فخرالدینی و نه دو دفاع وسط استقلال نتوانستند  فشاری روی مهاجم حریف ایجاد کنند.