حسین عبداللهی  در ارتباط با اظهارنظر مدافع پرسپولیس که با احتمال محرومیت به خاطر رفتارش در دیدار مقابل تراکتور گفته اگر محروم شود کمیته انضباطی باید مهدی رحمتی را هم به خاطر درگیری با نصرتی محروم کند، اظهار داشت: قبل از هر چیز باید بگویم اتفاق رخ داده در بازی استقلال و گسترش فولاد هیچ شباهتی به اتفاقی که در بازی پرسپولیس و تراکتور انجام شد نداشت. 

وی افزود: در آن روز مهدی رحمتی خیلی سریع از جا برخاست و بعد از حرف زدن با نصرتی دوباره به زمین افتاد. اما محسن بنگر علاوه بر آنکه هتک خطرناکی انجام داد در ادامه اصرار به رفتارش نشان می داد و حاضر نبود قائله به وجود آمده را به پایان برساند. در واقع تخلف انضباطی بازیکن پرسپولیس مقطعی و لحظه ای نبود بلکه ادامه دار شد و باعث از بین رفتن جو بازی بود.

دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همچنین تاکید کرد: جدا از همه این مسائل این بازیکن صلاحیت ندارد که بخواهد درباره آرای صادرشده از سوی کمیته انضباطی اظهار نظر کرده و آنها را به چالش بکشد. محسن بنگر فوتبالیست خوبی است که ما هم آرزو می کنیم با تجدیدنظر در رفتارش در حین مسابقات دیگر مرتکب بی انضباطی نشود. او در پرونده اش در کمیته انضباطی باز هم موارد این چنینی داشته و آرزو می کنیم که بتواند بیشتر بر اعصاب خود مسلط باشد.

عبداللهی در این ارتباط که رای متخلفان بازی پرسپولیس و تراکتور چه زمانی اعلام می شود خاطرنشان کرد: تصمیمات گرفته شده و همه اعضا هم آن را امضا کرده اند. حالا فقط باید دبیرکل فدراسیون ان را ببیند و هر زمان دستور ابلاغ رای صادر شود ما آن را به اطلاع عموم خواهیم رساند. 

وی همچنین درباره پیشنهاد روزنامه هواداری پرسپولیس که خواستار برگزاری بازی هفته بیست و چهارم با حضور تماشاگران پرسپولیس که می خواهند یاد و خاطره هادی نوروزی را زنده نگه دارند و اینکه آیا کمیته انضباطی می تواند رای احتمالی محرومیت پرسپولیس از بازی بدون تماشاگر خانگی این تیم را به هفته بعد از بیست و چهارم موکول کند گفت: هنوز که چیزی مشخص نیست. 

دبیرکمیته انضباطی ادامه داد: اینکه پرسپولیس محروم از بازی با تماشاگر بشود یا نه گمانه زنی است. به یاد داریم همین تازگی رای سرمربی استقلال به دلیل سفر دبیرکل فدراسیون تا مدتی تایید و ابلاغ نشده بود. حالا هم تا زمان صدور رای کسی از جریمه باشگاه پرسپولیس به خاطر رفتار تماشاگرانش خبر ندارد. با این همه اگر باشگاه پرسپولیس درخواستی در این زمینه دارد می تواند آن را از طریق سازمان لیگ عنوان کند. 

عبداللهی در پایان گفت: متاسفانه در فصل جاری شاهد تخلف پرشماری از سوی باشگاه های لیگ برتری در ارتباط با تماشاگران شان بودیم که نمونه بارز آن همین پرسپولیس است. چون در هفته 17،18 و 20 تماشاگرانش مرتکب تخلف شدند و حالا باز هم شاهد تکرار آن در هفته 22 بودیم. انشاالله سال 95 از این نظر برای کمیته انضباطی سالی کم کار باشد.