مدعیان دموکراسی یاد بگیرند که پایان هر انتخاباتی تبریک است نه آتش

صدیقه شاکری عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به نطق پیش از دستور رئیس مجلس خبرگان در آخرین اجلاسیه دور چهارم مجلس خبرگان اظهار داشت: مدعیان دموکراسی بهتر است یاد بگیرند که به برندگان انتخابات باید تبریک گفت نه اینکه در خیابان‌ها آتش راه بیندازیم.

وی افزود: مدعیان دموکراسی باید بدانند که در جمهوری اسلامی، افراد بر حسب تکلیف کاری را صورت می‌دهند و آن هنگام که مردم آن بار را از روی دوش‌شان برداشت، خدا را شاکر خواهند بود.

شاکری خاطرنشان کرد: برخی‌ها در انتخابات پیروز شدند و در این توهم سیر می‌کنند که حالا باید رقبای انتخاباتی خود را تخریب و تضعیف کنیم اما قطعاً کسانی که رأی نیاوردند، چون برای رضای خدا خدمت می‌کنند، در سنگرهای دیگر به خدمت خواهند پرداخت.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نباید با آرای مردم برخورد سلیقه‌ای داشت، گفت: همه باید به قانون تمکین کنیم؛ برخی ها اگر آرای مردم مورد پسندشان نباشد خردجمعی را تکذیب می‌کنند.

تبریک گفتن به پیروز انتخابات توسط رئیس مجلس خبرگان را شکوه مردم‌سالاری دینی دانست و خاطرنشان کرد: باید این رویه در جامعه نهادینه شود.