مظلومی: ما برنده این بازی خواهیم بود شک نکنید!

پرویز مظلومی در نشست خبری تیمش پیش از دیدار فردا مقابل پدیده گفت: تیم پدیده از لحاظ آماری در نیم‌فصل دوم نتایج خیلی خوبی گرفته است. آنها از مربی خوبی مثل مهاجری برخوردارند و در دور برگشت با ما هم‌امتیاز هستند.

وی افزود: چاره‌ای جز شکست پدیده نداریم و به دنبال این هستیم که با یک بازی تهاجمی سه امتیاز را بگیریم. در تعطیلات تمرینات خیلی خوبی انجام دادیم، چرا که می‌دانیم با حریف خطرناکی بازی داریم. هدف‌مان این است که با برنامه جلوی این تیم بازی کنیم، اما در عین حال باید مراقب ضدحملات آنها باشیم. با توجه به اینکه شرایط حضور هواداران در ورزشگاه‌ها مهیا شده امیدوارم که با حضور آنها بتوانیم یک عیدی خوب به دوستداران استقلال بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به این پرسش که آیا فردا همه بازیکنانش را برای دیدار با پدیده در اختیار خواهد داشت، گفت: یعقوب کریمی و علیرضا رمضانی همچنان به دلیل مصدومیت تمرینات اختصاصی انجام می‌دهند. امروز (چهارشنبه) هم وضعیت خسرو حیدری مشخص می‌شود. نمی‌خواهیم روی بازیکنان بزرگ ریسک کنیم، اگر نیاز باشد استفاده می‌کنیم و اگر نیاز نباشد در دیدارهای بزرگ‌تر از آنها استفاده خواهیم کرد.

مظلومی در واکنش به طرح این موضوع که مهاجری اعلام کرده تیمش مقابل استقلال رکورد خوبی دارد و تا به حال به این تیم نباخته است، گفت: مطمئن باشید که این بار بازی مساوی نخواهد شد و ما برنده میدان خواهیم شد.

وی همچنین درباره روحیه بالای مهاجری و بازیکنان تیمش برای بازی فردا مقابل استقلال گفت: مسلماً هر مربی در مورد تیم خودش مثبت صحبت می‌کند و دوست دارد برنده بازی باشد، مخصوصاً اگر تیمی قرار باشد مقابل تیم بزرگی مثل استقلال بازی کند. به هر حال ما استقلال هستیم و در ورزشگاه آزادی نمی‌توانیم به چیزی جز برد فکر کنیم. ما به سه امتیاز این بازی خیلی نیاز داریم، البته این را هم باید بگویم که پدیده تیمی است که فوتبال را خوب بازی می‌کند و همین مساله به ما کمک می‌کند تا راحت‌تر مقابل این تیم بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص وضعیت پروپیچ و عادل شیحی اظهار داشت: در مورد پروپیچ مساله‌ای وجود ندارد و خوب تمرین می‌کند. شیحی هم با انگیزه در تمرینات حضور دارد و در دیدار قبلی بد کار نکرد. قطعاً در دیدارهای آینده به او فرصت می‌دهیم. این بازیکن در نقطه‌ای که ما نیاز داشتیم جذب شده است.

مظلومی ادامه داد: در پست پروپیچ بازیکن آماده‌ای مانند سجاد شهباززاده داریم که از بین آنها باید یکی را انتخاب کنیم. شهباززاده آماده است، اما پروپیچ هم خیلی خوب تمرین می‌کند. ما نفراتی را در ترکیب می‌گذاریم که خوب تمرین کنند. هفته گذشته یکسری جوان بازی کردند و جواب دادند. ما براساس تیم حریف تدابیر لازم را اتخاذ می‌کنیم و این مساله تا به امروز جواب داده است.

وی در مورد استقبال تماشاگران از دیدار پرسپولیس - تراکتورسازی و اینکه آیا صحبتی در این زمینه با هواداران استقلال دارد یا خیر، گفت: خدا را شکر سازمان لیگ و باشگاه‌ها تدابیری را اندیشیده‌اند که هواداران به ورزشگاه بیایند. خوشحالیم که استقبال خوب بوده و تیم‌ها نیز رفته رفته بهتر می‌شوند. استقبال در شهرستان‌ها نیز بیشتر شده است و امیدوارم این استقبال بیش از این شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در مورد اینکه در صورت حل نشدن مشکلات خروجی بعضی از بازیکنان استقلال و اضافه شدن شمار ملی‌پوشان این تیم آیا باز هم آبی‌پوشان در تعطیلات عید در سوئد اردو خواهند زد یا نه، گفت: طبیعی است که ما چند بازیکن در تیم ملی داشته باشیم و اگر در تهران هم بمانیم آنها نمی‌توانند در اردوی تیم ما حاضر شوند، اما اگر قرار باشد چند بازیکن دیگر خود را هم در این اردو در اختیار نداشته باشیم به مشکل می‌خوریم. من به عنوان سرمربی تیم دوست دارم که همه بازیکنان خود را در اختیار داشته باشم و قبلاً هم این مورد را به مسئولان باشگاه گفته‌ام.

وی ادامه داد: به هر حال اگر امکانات فراهم نشود ما در دور برگشت کارمان سخت خواهد شد و اگر همه بازیکنان را در اختیار نداشته باشیم در دور برگشت به مشکل خواهیم خورد. من از باشگاه خواسته‌ام اگر مشکلات خروجی بازیکنان حل نمی‌شود اردو را کنسل کنند، اما باشگاه اعلام کرد امکان این امر وجود ندارد، چرا که قراردادی بین باشگاه و کمپ موردنظر در سوئد بسته شده است. به هر حال اگر نتوانیم همه بازیکنان را در این اردو داشته باشیم، یکی از مربیان خود را در تهران خواهیم گذاشت تا روزی دو نوبت برای نفرات جامانده تمرین بگذارد.

مظلومی در واکنش به این پرسش که بازیکنان استقلال قبل از عید از باشگاه عیدی خواهند گرفت یا نه، عنوان کرد: معمولاً بازیکنان ما عیدی می‌دهند (با خنده). در حال حاضر بازیکنان استقلال 50 درصد قراردادشان را دریافت کرده‌اند و باشگاه در تلاش است 10 درصد دیگر قرارداد آنها را قبل از عید پرداخت کند، هرچند تا الان پرداخت 50 درصد با وجود این همه مشکلات مالی اقدام خوبی از سوی باشگاه بوده است و جا دارد از اسپانسر باشگاه نیز تشکر کنم.