علیرضا رضایی سخنگوی فدراسیون کشتی با بیان اینکه از بودجه ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی وزارت ورزش و جوانان تاکنون حدود ۹۰ درصد آن دریافت شده گفت: فدراسیون کشتی مابقی بودجه خود ( یعنی حدود ۱۰۲ میلیارد تومان) را از طریق راه‌های مختلف و به تنهایی تامین می‌کند.

وی ادامه داد: مبلغی که به عنوان پاداش ورزشکاران عنوان می شود، مربوط به سه سال گذشته است و حدود ۶۰۵ میلیارد تومان است که عینا به مدال‌آوران رقابتهای آسیایی و جهانی تعلق می‌گیرد و چیزی از این بابت به فدراسیون ها داده نمی‌شود. البته این طبیعی است که هر چه تعداد قهرمانان یک رشته ورزشی زیادتر باشد، میزان پاداشی هم که می گیرند بیشتر است.

دارنده مدال نقره المپیک خاطرنشان کرد: امیدوارم با توجه به نگاه حمایتی دکتر روحانی رئیس جمهور محترم و صحبتهای امیدوارکننده وی در جلسه هیأت دولت، شاهد توجه ویژه دستگاه های مربوطه در زمان کوتاه باقی مانده تا المپیک باشیم.

رضایی در پایان گفت: فدراسیون کشتی، بخش اعظم بودجه خود را از طریق حامیان مالی تأمین نموده و با تدبیر هزینه کرده ایم ولی قطعا در فاصله کوتاه باقی مانده تا المپیک، فدراسیون های المپیکی نیازمند توجه ویژه هستند که صحبت های رئیس جمهور محترم امیدوار کننده بود.

 سجادی معاون وزیر ورزش صبح امروز اعلام کرد: در تفاهم نامه‌ای که در سال ۹۳-۹۴ منعقد کردیم به همه تعهدات مالی خود در ارتباط با فدراسیون کشتی عمل کردیم که فقط ۶ تا ۷ درصد آن باقی مانده و آن هم تا هفته آینده پرداخت می شود. همچنین تا این لحظه در سال جاری ۴ هزار و ۸۱۵ سکه به کشتی گیران داده ایم که مبلغی بالغ بر ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان می شود. ضمن اینکه فدراسیون کشتی ۱۲ میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان بودجه گرفته  و البته شاید مخارج آن دو، سه برابر بوده است. به اعتقاد من اگر بودجه کم است، آن را مدیریت کنیم نه آنکه خود را بدهکار کنیم.