خوشحالی برانکو از برد امروز

برانکو ایوانکوویچ پس از دیدار عصر جمعه تیمش با صبا به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه یادگار امام قم گفت: قبل از هر چیز عید نوروزی را به همه ایرانی ها تبریک می گویم. این برد یک هدیه خیلی زیبا برای عید هواداران بود. اگر می خواهیم قهرمان شویم این برد برایمان خیلی مهم بود و ما را به صدر جدول نزدیک کرد. این سخت ترین بازی ما تا پایان فصل بود.

وی افزود: ما مقابل تیمی بازی کردیم که خیلی خوب بود. صبا می تواند جزو سه تیم اول لیگ برتر باشد. با وجود اینکه گل کم بود اما فکر می کنم تماشاگران لذت بردند.

برانکو افزود: ما ازابتدا هم خیلی خوشبین بودیم. ابتدای فصل هم خوب بازی می کردیم و جایگاه ما هم انجا نبود. ما هفده بازی را بدون باخت پشت سرگذاشتیم. ما به این برد نیاز داشتیم و بسیار به سه امتیاز آن نیاز داشتیم. این برد این حق را به ما می دهد که در کنار سایر مدعیان برای قهرمانی تلاش کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه نمی خواهد در مورد مشکلاتی که قبل از بازی داشتند صحبت کند گفت: از بازیکنانم تشکر می کنم. ما برای انگیزه مضاعف به این برد نیاز داشتیم تا بتوانیم به هدفمان برسانیم. قطعا تا بازی آخر مشخص نخواهد شد که چه تیمی قهرمان می شود. این برد ما را به جمع مدعیان قهرمانی نزدیک کرد. ما استحقاق این برد را داشتیم. در کنار گلی که زدیم چند موقعیت خوب گل هم داشتیم.

وی ادامه داد: به قم نیامده بودیم که ببازیم. ما در همان دقیقه سه می توانستیم به گل برسیم. ما مشکلات زیادی داشتیم. برخی بازیکنان ما آمادگی لازم را برای این بازی نداشتند. با این حال مهم نیست. مامجبور شدیم تغیییراتی را ایجاد کنیم. طبیعی بود که باید شیوه تاکتیکی داشته باشیم. براساس شیوه بازی صبا ما تاکتیک خودمان را چیدیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با رد اینکه تیمش دفاعی بازی کرده است گفت: ما به دنبال این نوع بازی نبودیم. حتی مهدی طارمی را به زمین بردیم و به دنبال زدن گل دوم بودیم. اما توجه داشته باشید که تیم حریف هم داخل زمین بود و می خواست به گل برسد. صبا با توپ های بلند قصد نزدیک شدن به دروازه ما را داشت.

برانکو ادامه داد: خوشحالم که کفشگری ثابت کرد شایستگی حضور در تیم پرسپولیس را دارد. او نمایش خوبی داشت اما در دیدارهای گذشته یک بدشانسی بزرگ داشت و آن مصدومیتی بود که نصیبش شد. ضمن اینکه رقیبان خوبی به اسم نوراللهی و کامیابی نیا دارد.