آنان می گویند که در اول آوریل یک جنگ تمام عیار را بر علیه دونالد ترامپ به راه خواهند انداخت. هکرهای ناشناس به همین منظور یک ویدیو را در سایت یوتیوب منتشر و اعلام کرده‌اند وقت آن رسیده تا با آفلاین کردن سایت های وابسته به ترامپ و افشای آنچه که وی نمی خواهد عموم مردم بدانند، این نامزد انتخاباتی را از میدان به در کنند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: پیکار تبلیغاتی متناقض و نفرت‌انگیز تو نه تنها ایالات متحده آمریکا را شوکه کرده، بلکه کل ساکنان کره زمین با ایده ها و اقدامات مخوف تو شوکه شده‌اند. این هکرها با استفاده از هشتگ OpTrump خواستار کمک برای مقابله با ترامپ در اینترنت شده‌اند.

یکی از سایت‌های ترامپ که قرار است در اول آوریل مورد حمله قرار بگیرد سایت هتل و برج بین المللی وی است. هکرهای ناشناس می گویند این سایت را با حمله DDoS و ایجاد ترافیک فراوان بر روی آن از دسترس خارج می کنند.

این هکرها در ماه دسامبر هم سایت یاد شده را در واکنش به اظهارات ترامپ بر ضد مسلمانان از دسترس خارج کرده بودند. ترامپ در آن زمان گفته بود باید از ورود مسلمانان به خاک آمریکا جلوگیری شود. هکرهای ناشناس این اظهارات را نژادپرستانه  و نفرت انگیز توصیف کردند.

هکرهای یاد شده در سال 2012 هم با نفوذ به سرویس پست صوتی ترامپ برخی پیام های وی مربوط به سال 2012 را هک کردند. پیام های مذکور نشان می داد برخی چهره‌های رسانه‌ای برجسته آمریکا از ترامپ به علت حمایت های مالی وی تشکر می کنند.