سرهنگ "سیدموسی حسینی" رئیس پلیس فتا فارس گفت: شاکی این پرونده چند خانواده دختران نوجوان هستند که با مراجعه به پلیس و ارائه شکایت قضایی مدعی شده اند، عکس های فرزندشان در فضای مجازی انتشار یافته که با توجه به حساسیت موضوع، پرونده بلافاصله در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تشکیل پرونده، ماموران اقدامات فنی خود را جهت شناسایی متهم آغاز کردند که بلافاصله پس از شناسایی آدرس و مشخصات متهم، با کسب حکم قضائی وی را دستگیر و به پلیس فتا انتقال دادند.

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: متهم در ساعات ابتدایی دستگیری خود مدعی می شود که از موضوع بی خبر است و اشتباهی صورت گرفته که پس از رویت مستندات و ادله دیجیتال به بزه انتسابی خود اعتراف کرد و داستان را اینگونه تشریح می کند که همه روزه پس از تعطیلی دختران مدرسه ای و به بهانه های مختلف از جمله ازدواج، با این دختران کم سن و سال ارتباط برقرار کرده و از آنان می خواهد تا عکس های خود را در شبکه های اجتماعی برای او بفرستند.

سرهنگ حسینی افزود: متهم بلافاصله پس از دریافت عکس ها و با استفاده از نرم افزار فتوشاپ آن ها را با عکس های مستهجن در یک قالب قرار داده و پس از ارسال آن عکس برای آن دختران و تهدید، از آن ها تقاضاهای نامعقول و خلاف عفت می کرد که متهم بلافاصله پس از انتقال به دادگاه روانه زندان شد.

وی از خانواده ها درخواست کرد: با ارتباط مثبت و مفید با فرزندان خود آنان را از عواقب دوستی ها و ارتباطات ناصحیح آگاه سازند و از ارسال عکس های شخصی خود در شبکه های اجتماعی جدا خودداری کنند.