برد پرگل گسترش مقابل ذوب آهن

دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست و چهارم لیگ از ساعت 15 و 30 دقیقه در تبریز آغاز شد که این بازی با برتری شاگردان کمالوند خاتمه یافت.

احسان پهلوان در دقیقه 6 ذوب‌آهن را از میزبان خود پیش انداخت، اما این محمد ابراهیمی بود که دقیقه 20 کار را به تساوی کشاند. در ادامه کار مهدی مهدی پور با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن را به برتری 2 بر رساند.

این پایان کار نبود و دقیقه 1+45 در حالی که پیمنتا می‌توانست بازی را به تساوی بکشاند ضربه پنالتی خود را از دست داد و در برگشت ذوب‌آهنی صاحب یک ضربه آزاد داخل محوطه جریمه حریف شدند که احسان پهلوان در 3+45 گل سوم را وارد دروازه میزبان کرد تا نیمه اول سه بر یک به سود ذوب‌آهن به پایان برسد.

در نیمه دوم گسترش بازی بهتری را به نمایش گذاشت و توانست دو گل عقب افتاده را توسط سید محسن حسینی (دقیقه 50) و محمد ابراهیمی(دقیقه 77 پنالتی) جبران کند و بازی را به تساوی بکشاند.

حملات گسترشی‌ها در لحظات باقی مانده هم ادامه داشت و محمد ابراهیمی که بهترین بازیکن گسترش در این مسابقه بود، روی یک فرار گل زیبایی را در دقیقه 87 وارد دروازه ذوب‌آهن کرد تا شاگردان کمالوند بازیکن باخته در نیمه اول را با برد 4 بر 3 به پایان برساند.

این نخستین بازی لیگ برتر در سال 95 بود که 7 گل را در پی داشت.