بی توجهی گودرزی به مشکلات جوانان وی را به صحن مجلس کشاند/ جلسات بی فایده با وزیر

گروه سیاسی-موسی الرضا ثروتی نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با اشاره به سوالش از محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان که در جلسه روز دوشنبه مجلس مطرح می شود، گفت: بی تدبیری و ضعف مدیریت وزیر، بی توجهی به مشکلات جوانان و توجه بیش از حد به ورزش محور این سوال است.

 

وی افزود: از زمانی که سازمان ملی جوانان با وزارت ورزش ادغام شد، ما شاهد برنامه، تصمیم، اقدام و تلاشی از سوی این وزارتخانه برای حل مشکلات جوانان نیستیم.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با تاکید بر اینکه پیگیری و توجه به مشکلات جوانان بخصوص در دوره گودرزی کم رنگ شده، گفت: بعنوان مثال وزیر و مسئولین وزارتخانه هیچ توجهی به قانون تسهیل ازدواج و تامین مسکن جوانان ندارند و به همین دلیل معاون جوانان وزیر از وزارتخانه رفت.

ثروتی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان بیشتر به مقوله ورزش توجه دارد، افزود: در همین مساله هم به توازون منطقه ای توجه نمی شود و تفاوت ورزش در استانها بسیار زیاد است که متاسفانه تنها به ورزش در پایتخت توجه می شود.

وی از تعطیلی چهار ساله سالن ورزشی شش هزار نفری استان خراسان شمالی خبر داد و گفت: همچنین استادیوم 15 هزار نفر استان ما مدتهاست که رها شده و افتتاح نمی شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر اینکه وزارتخانه و سازمان مدیریت و برنامه ریزی مشکلات را به گردن همدیگر می اندازند، افزود: چند سال است که بحث واگذاری 2 تیم استقلال و پیروزی مطرح می شود اما خود مسئولین و دولتی ها مانع این واگذاری هستند.

ثروتی با اشاره به برگزاری چند جلسه با وزیر و مسئولین وزارتخانه جهت رفع مشکلات افزود: یک جلسه با وزیر و سه جلسه هم با معاونین وزیر برگزار شد. همچنین مسئولین وزارتخانه خواستار برگزاری جلسه دیگر با وزیر هستند اما از آنجا که وزیر مدیریت ضعیفی دارد و هیچ برنامه جامعی وجود ندارد، مشکلات همچنان باقی است.

وی با بیان اینکه سوالش از وزیر 2 سال پیش مطرح شده، تصریح کرد: در طول این مدت هیچ اتفاقی نیافتاده و مشکلات روز به روز بیشتر می شود.

نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر باید با حضور در صحن مجلس در این زمینه پاسخگو باشد و اگر پاسخ های وزیر قانع کننده نباشد، اینجانب در صحن مجلس از نمایندگان می خواهم رای منفی به اوضیحات وزیر بدهند.