هفته گذشته دختر جوانی با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی از مرد جوانی به اتهام تهیه عکس‌های خصوصی از وی شکایت کرد.

شاکی در اظهاراتش به پلیس گفت: دو هفته پیش با یک پسر جوان در تلگرام آشنا شدم. او چند روز پیش از من چند عکس خصوصی گرفت، اما با سوء استفاده از اعتمادم این عکس‌ها را در فتوشاپ دستکاری کرد و دوباره برای خودم ارسال کرد. او با تهدید از من خواست مبلغ 5 میلیون تومان برایش به یکی از محله‌های شهر مشهد بیاورم. در غیر این صورت عکس‌ها را در تلگرام منتشر خواهد کرد.

وی اضافه کرد: موضوع را به دو برادرم گفتم و همراه آنها برای تنبیه کردن پسر جوان و باز پس گرفتن عکس‌هایم به محل ملاقات با وی رفتیم. برادرانم او را به شدت کتک زدند، اما موفق به فرار از دست آنها شد. ما نتوانستیم عکس‌هایم را پس بگیریم.

همزمان با شکایت دختر جوان، ماموران پلیس فتا تحقیقات در این باره را آغاز کرده تا این که چند روز پیش زمانی که مرد جوان با شاکی در یکی از محله‌های شهر مشهد قرار گذاشته بود، شناسایی و دستگیر شد.

او برای ادامه تحقیقات به پلیس فتای استان خراسان رضوی منتقل شد. مرد جوان مدعی شد که شاکی دروغ می‌گوید. او و برادران وی قصد اخاذی از مرا را داشتندکه ناکام مانده‌اند.

وی در ادامه اظهاراتش گفت: من در یک مرغداری کار می‌کردم و به پیشنهاد دوستم یک گوشی هوشمند خریدم. دو هفته قبل با دختر جوانی در یک گروه تلگرامی دوست شدم. او خودش عکس‌های خصوصی‌اش را برایم ارسال کرد. بعد از چند روز مدعی شد برادرانش متوجه این رابطه شده‌اند. تهدیدم کرد که باید به آنها پنج تا ده میلیون تومان پول بپردازم در غیر این صورت از من شکایت می‌کنند.

مرد جوان تصریح کرد: ابتدا گفته‌هایش را باور نکردم و با او قرار ملاقاتی گذاشتم. در محل مورد نظر دختر جوان و دو برادرش مرا به شدت کتک زدند. بعد به زور می‌خواستند از من پول بگیرند، به سختی از دست آنها فرار کردم. بعد از آن دختر جوان با خط دیگری با من تماس گرفت و مدعی شد که اشتباه کرده و می‌خواهد حضوری از من به خاطر رفتار بد خانواده‌اش عذرخواهی کند که در محل قرار حاضر شدم که ماموران مرا دستگیر کردند.

با توجه به اظهارات اوکه مدعی بود بی‌گناه است و دختر جوان و برادرانش قصد اخاذی از وی را داشته‌اند، شاکی و برادرانش به پلیس فتا فراخوانده شدند. آنها بازجویی شدند و این بار اعتراف کردند که گفته‌های مرد جوان صحت دارد.

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره گفت: با اعتراف دختر جوان و دو برادرش در اجرای نقشه توطئه تلگرامی برای اخاذی، آنها روانه زندان شدند. همچنین مرد جوان هم که بی‌گناه شناخته شده بود، آزاد شد.