عیدانه‌ بهارستان که به شور سیاسی تبدیل شد!

 اولین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سال 95 درحالی آغاز شد که با حواشی همراه بود.

 

امروز پانزدهم فروردین در حالی نمایندگان شروع سال کاری جدید خود را در مجلس آغاز می کنند که صحن علنی مجلس در حال و هوای ایام نوروز است.

 

برخی نمایندگان امروز با ورود به صحن علنی مجلس طبق سنت اعیاد با برخی از همکاران خود شروع به روبوسی کردند و پس از آن چند دقیقه‌ای با هم همکلام شدند که نشان از چاق سلامتی مجلسیان با هم داشت.

 

اما در این بین، بازار روبوسی کنار صندلی برخی شخصیت‌ها گرمتر از مابقی نمایندگان بود. 

 

بسیاری از نمایندگان با ورود به مجلس کنار میز رئیس مجلس رفته و با وی روبوسی و دید و بازدید عیدانه می کردند.

 

اما این پایان مراسم عید دیدنی نمایندگان در مجلس نبود و بسیاری از نمایندگان برای دیدار عیدانه به سراغ رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس هم رفتند و برای دقایقی پس از روبوسی با وی همکلام شدند. 

 

البته عیددیدنی کاظم جلالی و محمد حسن ابوترابی فرد(نایب رئیس مجلس شورای اسلامی) در نوع خود متفاوت بود و این دو تن برای چند دقیقه‌ای همدیگر را در آغوش کشیدند و با لبخندی، عید را به هم تبریک گفتند.

 

همچنین حمید رسایی هم از جمله نمایندگانی بود که پس از چند دقیقه پیاده‌روی در صحن با بسیاری از نمایندگان روبوسی گرمی داشت.

 

البته در این حین برخی از نمایندگان از جمله نقوی حسینی ، قاضی‌زاده هاشمی ، کریمی قدوسی و امیرآبادی فراهانی از جمله نمایندگانی بودند که پس از روبوسی با رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس کمی بیشتر کنار حداد عادل ماندند که به نظر می‌رسید این چند تن در مورد برخی موارد با هم شور دارند.

 

مجلس شورای اسلامی امروز بررسی لایحه تنظیم برخی احکام برنامه‌های توسعه کشور را در دستور اول خود داشت که بلافاصله پس از آغاز صحن وارد بررسی آن شد مبحثی که بدون شک بررسی برنامه ششم را برای نمایندگان مجلس دهم تسهیل می کند.