جزئیات انهدام یک گروهک تروریستی در جنوب شرق کشور

سردار محمد مارانی اظهار داشت: یک گروه تروریستی با همکاری و تعامل مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان منهدم شد. فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه این تیم شرارت را به‌طور کامل در شهرستان نیکشهر منهدم کرد.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه همکاری این تیم با گروهک منافقین از جمله سوابق این گروهک است، گفت: در عملیات علیه این تیم شرور در روستای چانف نیکشهر با اطلاعات خوب مردمی رئیس این تیم "احمد صحویی" به‌همراه 4 نفر از اعضای گروهش به هلاکت رسیدند.

وی تصریح کرد: قتل و سرقت‌های مسلحانه از دیگر سوابق این تیم شرور بود که مدت‌ها تحت رصد نیروهای امنیتی قرار داشتند؛ همچنین در این عملیات 5 قبضه سلاح جنگی و مقادیری مهمات کشف و ضبط شد.

سردار مارانی با قدردانی از مردم  شیعه و سنی استان تصریح کرد: جنایتکاران تروریست بدانند اکنون فقط نیروهای نظامی و امنیتی نظام در مقابلشان نیستند، بلکه مردم سیستان و بلوچستان اعم از سنی و شیعه در مقابل‌شان قرار دارند و مردم این منطقه علاوه بر اینکه تروریست‌ها را قاتل عزیزان خود می‌دانند، آنان را مانعی برای رشد و توسعه این منطقه تلقی و تأثیر آنها را در محرومیت این منطقه به‌خوبی ارزیابی می‌کنند.