سفری متفاوت در اردوهای جهادی در ایام نوروز+تصاویر

کثر مردم در ایام عید نوروز به فکر مسافرت و انتخاب مکانی مناسب برای مقصد خود بودند، برخی مکان های سیاحتی و بعضی ها مکان های زیارتی را برای رفع خستگی برای خود انتخاب می کردند.

برخی از افراد خانواده اسباب و وسایل مورد نیاز خود را جمع می کنند تا به مقصدی در داخل کشور و یا به بیرون از کشور سفر کنند و از این چندروز تعطیلات بهترین استفاده را کنند اما در این بین هستند افرادی که به جای اینکه به فکر تفریح و خوش گذارنی و استراحت باشند به فکر کمک به نیازمندان هستند.

آری در ایام تعطیلات نوروز گروه های جهادی هم مانند سایر مردم در تب و تاب مسافرت بودند، اما این سفری متفاوت است که با الگو قرار دادن رزمندگان اسلام که در جبهه های هشت سال دفاع مقدس و حتی در ایام عید صحنه را خالی نمی کردند بود.

این بار جهاد گران جوان پس از شناسایی­ های صورت گرفته، نیازسنجی­ های ارائه شده از سوی مسئولان و نیز اعلام نیاز اهالی روستا و با توجه به مختصات فرهنگی و کمبود امکانات رفاهی در این منطقه وارد روستای فامرین از توابع شهرستان کمیجان در استان مرکزی شدند، تا با محرومیت های روستا مبارزه کنند.

جنگی برای شاد کردن دل محرومی و جهادی برای آبادانی و توسعه کشور.

فعالیت این گروه جهادی از تاریخ ۳ فروردین شروع شده و تا ۱۵ فروردین با پروژه های عمرانی و فرهنگی از قبیل دیوار کشی مدرسه روستای فامرین، کلاس های قرآن، احکام، مسابقات ورزشی، و آموزش خانواده در روستای فامرین در حال انجام است.