کنسرت‌های خاموش بی‌بندوباری ترویج می‌دهند نه اخلاق!

حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر در دیدار با بانوان شاغل ادارات به مناسبت گرامیداشت هفته زن، در خصوص اجرای کنسرت‌های موسیقی در این شهرستان، اظهار کرد: چرا مسئولین ما بجای داشتن پرداختن به مقوله‌ی عفت و نیز حفظ شانیت جامعه، با اجرای این کنسرت‌ها دائماً هیزم به خرمن دشمن می‌ریزند؟ این چه نوع خدمتی است؟ آن هم در شهری که شهید داده است!

وی افزود: چرا با مجوز رسمی و با فراهم کردن امنیت برای آنان در محیط بسته با نام اجرای کنسرت، دختر و پسر را در خاموشی قرار می‌دهند؟ در این اوضاع دیگر اخلاق و ناموس و شرفی باقی می‌ماند؟

 

امام‌جمعه شهرستان تنکابن ادامه داد: چرا مسئولین در هر مناسبت و فرصتی باید کنسرت برگزار کنند؟! آیا حضرت زهرا(س) می‌پسندند که روز میلاد ایشان موسیقی پاپ اجرا شود؟

 

حجت‌الاسلام پوراکبر خطاب به بانوان متذکر شد: امروز یکایک شما خواهران در خط مقدم جبهه‌ی فرهنگ هستید، در این صحنه‌ها شما باید به میدان بیایید که چرا شهر ما تبدیل به حیاط‌ خلوت تهرانی‌ها و بالانشین‌ها شده است؟ چرا باید این‌همه هزینه صرف این کنسرت‌ها شود؟ آیا کسی با حضور در این محافل به اخلاق دست پیدا می‌کند یا به بی‌بندوباری جامعه افزوده‌تر می‌شود؟

 

وی در پایان گفت: امروز تمام بانوان باید با حضور در این میدان، بصورت چهره به چهره کار فرهنگی انجام دهند، در غیر این صورت چیزی از خانواده و ارزش‌های اسلامی ما باقی نخواهد ماند.