مراسم تشییع و تدفین افسر پلیس راه چمن بید در شیروان برگزار شد

ساعت 15 عصر امروز مراسم تشییع و تدفین ستوان سوم"حسن یزدانی بیگان" افسر پلیس راه چمن بید با حضور مسئولین استانی، شهرستانی، نیروهای نظامی و انتظامی و همکاران و بستگان وی از درب منزل آن مرحوم در خیابان جهادگران به سوی بهشت حمزه رضا(ع) شهرستان شیروان در شهر زیارت برگزار شد.

در این آیین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی، فرماندهان انتظامی شهرستان شیروان، بجنورد، مانه و سملقان، رئیس پلیس راه خراسان شمالی و رئیس پلیس راه شهرستان شیروان در آیین تشییع این مرحوم حضور یافتند.

گفتنی است که مدیران کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، راه و شهر سازی و معاونت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر شیروان حضور داشتند.

ساعت 22:30 شب گذشته یک دستگاه اتوبوس ولوو با یک دستگاه خودروی مگان متعلق به پلیس راه "چمن بید" و دو دستگاه سواری پراید در کیلومتر چهار محور "جوزک - جنگل گلستان" با یکدیگر برخورد کرده که در این سانحه، راننده سواری مگان به هویت ستوان سوم"حسن یزدانی بیگان" افسر پلیس راه چمن بید به علت شدت جراحات وارده ناشی از تصادف، بلافاصله فوت کرده و یک سرباز وظیفه به همراه یکی از دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین نیز مجروح شده که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان پورسینا شهرستان آشخانه منتقل شدند.

گفتنی است که مراسم ترحیم شادروان حسن یزدانی بیگان در روز یکشنبه از ساعت 10 الی 12 در مسجد امام خمینی(ره) در خیابان احرار، کوچه هشتم برگزار می گردد.

شایان ذکر است که مراسم ختم این عزیز نیز در همین مکان در عصر روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

تیم پایگاه خبری تحلیلی شیروان این حادثه دلخراش و از دست رفتن افسر حافظ امنیت زائران حرم امام رضا(ع) را به خانواده و بستگان آن مرحوم و به ویژه مهدی خانلقی دوست و همکار عزیز تسلیت می گوید.