افزایش 30 درصدی تقاضا برای سفر به مناطق عملیاتی در استان مرکزی

سرهنگ پاسدار "محسن گلشن زاده" معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی  گفت: اعزام مردمی به مناطق عملیاتی جنوب کشور در ایام پایانی سال و نوروز از 11 اسفندماه از استان آغاز شد.

 

گلشن زاده از استقبال خوب مردم استان برای سفر به مناطق عملیاتی در قالب کاروان های راهیان نور در ایام پایانی سال خبر داد و افزود: در ایام پایانی سال و نوروز شاهد افزایش 30 درصدی تقاضا برای سفر مناطق عملیاتی استان بودیم.

وی ادامه داد: از 11 اسفند الی 12 فروردین 14 هزار نفر از استان مرکزی در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

 معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: با توجه به استقبال خوبی که مردم استان برای سفر به این مناطق داشتند در صورتی که منابع بیشتری در اختیار داشتیم و یا پشتیبانی های را از سوی دستگاه های دولتی و اجرایی داشتیم می توانستیم افراد مشتاق بیشتری را به مناطق عملیاتی اعزام کنیم.

گلشن زاده بیان کرد: از ابتدای سال تحصیلی جاری تا 12 اسفندماه بیش از 11 هزار دانش آموز از نقاط مختلف استان مرکزی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شده اند.

وی همچنین به اعزام اردوهای راهیان نور دانشجویی از 11 تا 27 اسفندماه در استان اشاره کرد و گفت: در این مدت دو هزار دانشجو از دانشگاه های نقاط مختلف استان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب از هر وسیله ای برای ضربه زدن به ارزش ها استفاده کردند خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور، اقدام فرهنگی عظیمی است که باید برای مقابله با هجمه نرم دشمنان و اعتلای اصول انقلاب اسلامی از آن استفاده مناسب کرد.