درباره اقتصاد مقاومتی در حد بخشنامه و سمینار کار شده

سید مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در جمع اعضای شورای مرکزی و پرسنل این حزب، گفت: کشور را باید با تدبیر اداره کرد.

 وی با اشاره به نقش احزاب در اداره کشور ادامه داد: چند سال پیش مقام معظم رهبری به اداره کشور و مبانی آن اشاره داشتند که آن مبانی ارزش بیشتری را برای احزاب قائل است. اگر می‌خواهیم به حق مردم‌سالاری عمل کنیم و مردم برای اداره کشور بیشتر مشارکت کنند بدون سازماندهی اینکار ممکن نیست، البته سازماندهی باید رسمی و پاسخگو باشد.

میرسلیم افزود: کار تشکیلاتی منظم که  مسئولیت‌پذیر باشد بسیار مهم است .

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: ما در حزب موتلفه اسلامی یک ساختار تشکیلاتی و سازماندهی را ایجاد کردیم که بتوانیم در کشور موثر باشیم، لذا نکاتی را باید مطرح کنیم که صرفا در آن حق‌گرایی وجود داشته باشد.

میرسلیم تاکید کرد: حزب باید وجود موثر داشته باشد و ضرورت دارد برنامه‌ریزی کنیم.

وی افزود: باید برنامه‌ریزی گسترده داشت و باید بدانیم در این راه استقامت و صبر کردن لازم است و پای اهداف و اعتقاد خود بایستیم.

محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی نیز در این نشست ضمن تبریک سال جدید، اظهار داشت: مدیران حزب موتلفه اسلامی در سال 94 نشان دادند مرد کارهای سخت در دوره دشواری هستند و از زحمات یکایک مدیران این حزب تشکر می‌کنم.

حبیبی بیان داشت: کار در موتلفه اسلامی را مقدس می‌دانم به شرطی که خلوص‌ها و آرمان‌هایی که پایه‌گذاران حزب گذاشتند، عمل شود و معتقدم که تا زمانی که برای انقلاب اسلامی خلوص‌های اول انقلاب وجود دارد انقلاب نیز تداوم خواهد داشت. هر قدمی که برای خدمت به اسلام و کشور بر می‌داریم اجر اخروی خواهد داشت.

وی افزود: باید ارزیابی دقیقی از  شرایط حزب پس از انتخابات اخیر داشته باشیم و دائما دید نقادانه نسبت به عملکرد حزب را حفظ کنیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در این نشست با تاکید بر اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: در رابطه با اقتصاد مقاومتی در حد بخشنامه و سمینار کارهایی انجام شده، اما در عمل باید اقتصاد مقاومتی دیده شود و کار عملی بسیار ضعیف بوده است.

حبیبی در پایان اظهار داشت: تا زمانی که اقتصاد دولتی و نفتی است ، اقتصاد مقاومتی درحد شعار باقی می ماند. خیلی‌ها برای دولتی ماندن اقتصاد مصمم هستند.