آیا خرازی از اصلاح طلبان انتقام گرفته است؟

گروه سیاسی-روز دوشنبه روزنامه اصلاح طلب وقایع اتفاقیه به سردبیری شهاب طباطبایی از اعضای ارشد حزب منحله مشارکت در گزارشی با عنوان "روایت یک رد صلاحیت جنجالی" ابطال آرای خانم خالقی را ناشی از تصاویری دانسته که بعد از انتخابات به دست هیات نظارت رسیده و بر این اساس آرای خانم خالقی ابطال شده است.

به گزارش افکارنیوز،منبع نزدیک به خانم خالقی (بنا به ادعای روزنامه وقایع) گفته است: دلیل رد‌صلاحیت او عکس‌هایی است که در اختیار هیأت نظارت قرار گرفته است؛ در‌حالی‌که طبق ادعای یکی از نزدیکان خالقی، بخشی از عکس‌های مورد نظر برای رد‌صلاحیت مینو خالقی، عکس‌های شخصی است که به احتمال زیاد با هک‌کردن گوشی وی می‌توانسته به دست آمده باشد.

گزارش نویس روزنامه وقایع در ادامه تلاش کرده است ابطال آرای خانم خالقی را به برخی حسادت ها و رقابت های پیش از انتخاباتی نیز نسبت بدهد. موضوعی که اندکی بعد با تکذیب خالقی مواجه شده. او در اطلاعیه که که صادر کرده درباره گزارش روزنامه اصلاح طلب وقایع گفته است: این مطالب عجیب و مضحک می باشد و به هیچ وجه هیچ ارتباطی با اینجانب نداشته و محتوای آن بسیار از حقیقت به دور است.  

به گفته مینو خالقی "انتشار اینگونه اظهارات منتسب به من از طرف هر کس که باشد مغرضانه و بانیت تخریب و سنگ اندازی در مسیر حل مسأله انجام شده است"

با این اوصاف مشخص نیست روزنامه اصلاح طلب وقایع اتفاقیه با چه نیتی اقدام به انتشار گزارشی کرده که یکی از اعضای فهرست اصلاح طلبان در انتخابات مجلس را تا این حد برآشفته است. با توجه به اینکه حزب ندای ایرانیان در انتخابات گذشته نتوانست هیچ یک از اعضای خود را در فهرست اصلاح طلبان بگنجاند و در نتیجه به طور کامل از انتخابات کنار گذاشته شد بعید نیست انتشار این گزارش و برانگیختن خشم این نامزد اصلاح طلب با هدف انتقام گیری حزب ندا از سایر اصلاح طلبان انجام شده باشد.

صادق خرازی با انتساب شهاب طباطبایی به سردبیری روزنامه اش تصور می کرد یک مشارکتی نام و نشان دار می تواند شکاف های میان او و بدنه اصلاح طلبان را رفع و رجوع کند اما سیر قضایا نشان داد اختلافات میان اعضای سابق مشارکت چنان شدید است که این انتساب نیز تنها به افزایش شکاف میان این حزب و سایر اصلاح طلبان انجامیده است.

با انتشار تکذیبیه مینو خالقی حالا باید منتظر ماند و دید مجموعه تحت مدیریت صادق خرازی چه واکنشی به موضوع نشان می دهد. خرازی پیش از این نشان داده نشانه های دشمنی از سوی اصلاح طلبان را با شدت پاسخ می دهد از این رو واکنش روزنامه وقایع می تواند تاثیر مستقیمی بر سرنوشت مینو خالقی و تیم اصلاح طلبان اصفهان بگذارد.