علیرضا اسدی که روی خط برنامه 90 رفته بود، در خصوص اختلاف با کارلوس کی‌روش، اظهار داشت: مسئله به دو بخش فنی و غیرفنی تقسیم می‌شود. ما هیچ وقت به بحث فنی وارد نشدیم. تنها کارهایی را انجام دادیم که به دبیر کل فدراسیون فوتبال مربوط می‌شود.

وی در پاسخ به انتقادات افشین پیروانی، مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ما همه مشکلات از تهیه هتل تا مسائل دیگر را به جان می‌خریم تا شرایط برای تیم ملی فراهم شود. برای زمین تمرین تیم ملی هم نامه‌ای به به رئیس هیئت فوتبال تهران فرستادیم. 43 زمین به ما معرفی کردند که قرار است در خصوص انتخاب یکی از آنها تصمیم‌گیری شود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در واکنش به صحبت‌های پیروانی که گفته بود اسدی اعلام کرده کی‌روش را از لحاظ فنی قبول ندارد، تأکید کرد: پیروانی که در جلسه مذکور حضور نداشت. وی پیش‌داوری می‌کند. سن و همین طور سابقه اجرایی من از پیروانی بیشتر است. وی به عنوان یک فرد تحصیل‌کرده حتی یک بار نزد من نیامد تا به حقیقت پی ببرد. به عنوان یک برادر کوچکتر از پیروانی می‌خواهم وقتی همه حرف‌ها را نشنیده، قضاوتی انجام ندهد.

اسدی اضافه کرد: توان و بضاعت ما برای تأمین امکانات همین است. مگر امکانات و زمین بهتری وجود دارد که ما دریغ می‌کنیم و چنین صحبت‌هایی مطرح می‌شود؟ من بازیکن تیم ملی بودم و در جنگ تحمیلی حضور داشته‌ام. مگر می‌شود دلم نخواهد تیم ملی امکانات داشته باشد؟

«شیر دهان اسدی را سوزانده و ماست را هم فوت می‌کند.» اسدی در پاسخ به این صحبت پیروانی هم گفت: این صحبت اصلا خوب نبود. این حرف در شأن تلویزیون و صداوسیما هم نبود و نباید چنین صحبتی مطرح می‌شد.