علی اصغر رحیمی درباره وضعیت آرایش موی میثم حسینی و ایمان موسوی دو بازیکن سیاه جامگان که در برنامه 90 به چالش کشیده شد اظهار داشت: «باشگاه سیاه جامگان از این نظر شرایط خاصی را برای وضعیت ظاهری بازیکنانش در نظر می گیرد و هیچ یک از بازیکنان ما از نظر وضعیت ظاهری شرایط مغایر با شئونات اسلامی ندارند.»

 

وی افزود: «اگر عادل فردوسی پور در رابطه با رنگ موی میثم حسینی تردید دارد که او موهایش را رنگ می کند باید بداند که این بازیکن از زمانی که در سنین نوجوانی در تیم شموشک بازی می کرد موهایش همین رنگی بود. موی سر میثم حسینی به صورت طبیعی همین رنگی است و هیچ رنگ مویی استفاده نمی کند.»

 

سرپرست سیاه جامگان اضافه کرد: «نوع اصلاح موی سر موسوی هم مشکلی ندارد که فردوسی پور بخواهد درباره اش برنامه بسازد. مجری برنامه 90 به جای آنکه به تیم سیاه جامگان به عنوان تنها تیم خصوصی لیگ برتر که با شرایط سختی کار می کند کمک کند، راهکار بدهد و یا مشکلاتش را بررسی کند چرا برای تیم ما حاشیه می سازد؟»

 

وی همچنین درباره آخرین وضعیت رضا عنایتی مهاجم مصدوم این تیم توضیح داد: «عنایتی که در تهران بخشی از دوران مداوایش را طی می کرد حالا به مشهد برگشته و سرگرم آب درمانی و فیزیوتراپی است. امیدواریم او هر چه زودتر شرایط بازی را به دست آورد و از همین هفته مقابل فولاد تیم را همراهی کند. حتم دارم که اگر عنایتی را در بازی با پرسپولیس در اختیار داشتیم بازی را می بردیم.»

 

رحیمی همچنین با اشاره به برخورد سوشا مکانی با حمید علی عسگر خاطرنشان کرد: «خوشبختانه با توجه به آمادگی بدنی خوبی که علی عسگر داشت به رغم شدت ضربه ای که از سوی دروازه بان پرسپولیس به قفسه سینه اش وارد شد مصدومیتی برایش به وجود نیامد و به خیر گذشت. او دیروز هم با تیم تمرین کرد و شرایط خوبی دارد.»

 

تیم سیاه جامگان جمعه این هفته 20 فروردین در مشهد میزبان فولاد خوزستان است.