پای آمریکا در عمل به تعهداتش می‌لنگد

سردار سرتیپ "محمدرضا نقدی" فرمانده بسیج مستضعفین اظهار داشت: آمریکا هیچ‌گاه به تعهداتش نسبت به مردم ایران عمل نکرده و ملت ما نیز به این رفتارهای آن‌ها عادت کرده است.

فرمانده بسیج مستضعفین ادامه داد: بعد از اینکه توافق با کشورهای غربی صورت گرفت کشور آمریکا به بهانه‌های مختلف در سیاست داخلی کشور دخالت کرد و پس از این توافق 11 لایحه را به بهانه برقراری دمکراسی در ایران به تصویب رسانده که این خود دخالت آشکار در سیاست‌های کشور است در حالی که آمریکا در توافق‌نامه " الجزایر " تعهد داده بود که در سیاست های داخلی ایران دخالت نکند.

وی ادامه داد: با اینکه آمریکا و کشورهای غربی تضمین کرده بودند که دیگر هیچ تحریمی علیه ایران وضع نمی‌شود؛ ولی با تصویب اینگونه قوانین صددرصد نقض تعهد از سوی آنها روی داده و ما هم انتظاری جزء این که به تعهداتشان عمل نکنند و از آن‌ها نداشتیم و همه باید یقین داشته باشند که آمریکا به تعهدات خود عمل نخواهد کرد.

سردار نقدی در بخش پایانی سخنانش اظهار داشت: این گونه رفتارهای آمریکا مبنی بر اینکه توافقی می‌کند و بعد به آن عمل نمی‌کند در دوره‌های گذشته بوده و برای ملت ما نیز به اثبات رسیده و ملت و دولت ما نیز به این گونه رفتارهای آمریکا آشنا بوده و به آنها عادت دارد و تصوری غیر از این هم از آمریکا نداشتیم و باید در برابر این گونه تصمیمات پاسخی درست و قاطع بگیریم.