کسی در ایران به زیاده‌خواهی‌های آمریکا بها نمی‌دهد

سردار سرلشکر سید حسن آقایی فیروزآبادی در دیدار فرماندهان و مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح فرمانده و معاونین نیروی انتظامی و همچنین وزیر اطلاعات و معاونین این وزارتخانه، ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند به خاطر فضای نشاط، امنیت، آرامش، صفا و صمیمیت در اقشار مختلف مردم و کارکنان خدمتگذار در دستگاه‌های مختلف گفت: نشاط، آرامش و امنیت مردم در نوروز امسال از نتایج همبستگی و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان زحمت‌کش ناجا، سپاه، ارتش و سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات است که باید برای این زحمت و سنت الهی شکرگزاری کرد.

عضو شورای امنیت ملی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اظهارات اخیر اوباما رئیس جمهور آمریکا درباره روح برجام گفت: ما در هنگام بررسی جزئیات برجام جز متن آن چیزی ندیدیم و اطلاعی از روح برجام نداریم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای اطمینان، در جلسه ای از مذاکره کنندگان محترم سوال کردم آیا سخن یا قراری بجز آنچه در متن برجام است وجود دارد و آنها تاکید کردند که خیر چیزی جز این متن در میان نیست. بنابراین انتظارات و زیاده‌خواهی‌های استکباری آمریکا بی‌جهت و غیرقابل قبول است و هیچ کس در جمهوری اسلامی ایران به آنها بهایی نمی‌دهد.