افزایش 4 برابری بودجه شهرداری خلخال

خدابخش برسان عصر امروز در اولین نشست خبری سال 95 خبرنگاران شهرستان خلخال اظهار کرد: بودجه شهرداری خلخال نسبت به دو سال گذشته با بیش از چهار برابر افزایش به 10 میلیارد و 300 میلیون تومان رسیده است.

وی با ابراز احترام به مردم خلخال و وجود کاستی‌ها در حوزه آسفالت و برخی از مشکلات در حوزه شهری و شهرداری تصریح کرد: کارهای زیربنایی مهمی در شهر خلخال با همکاری شورای اسلامی و شهرداری خلخال انجام شده که شاید در طول دوره چهارم به چشم دیده نشود اما در آینده تاثیرگذار است.

رئیس شورای اسلامی شهر خلخال گفت: در سال 92 بودجه شهرداری خلخال در سقف 2 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده که از زمان روی کار آمدن شورای فعلی این رقم در سال گذشته به 8 میلیارد و 200 میلیون تومان و در سال‌جاری به سقف ریالی 10 میلیارد و 300 میلیون تومان رسیده است.

برسان افزود: کلیه مصوبات بودجه سال گذشته به تحقق صد درصدی در خلخال رسیده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: بنده و همکاران در شورای اسلامی که در طول 32 ماهی که در خدمت مردم خلخال بودیم هدفی جز تلاش برای رفاه شهروندان در کلیه مناطق شهر نداشتیم و این تلاش همچنان با تعامل با شهردار خلخال و مسئولان شهرستان ادامه دارد.

برسان اضافه کرد: از یک سو مسئولیت شوراها سنگین‌تر شده که بنده و همکاران خود اعلام آمادگی برای خدمت به مردم را پذیرفته‌ایم و اعلام حضور کرده‌ایم که امیدواریم بار مسئولیت سنگین با همکاری مردم به مقصد برسد.

وی با تقدیر از زحمات شهرداری خلخال ادامه داد: با تمام ظرفیت موجود کاری در شهرداری، کارکنان زحمتکش شهرداری تلاش کرده‌اند و با کمبود امکانات و زیرساخت‌ها، ما در سخت‌ترین شرایط به مردم خدمت‌رسانی‌کرده‌ایم که به این خدمت‌رسانی افتخار می‌کنیم.

برسان با تقدیر از اصحاب رسانه خلخال گفت: نظرات مردم خلخال در تمامی سطوح برای شورای شهر خلخال و شهردار این شهرستان مهم و ارزشمند بوده و نظرات اصحاب رسانه نیز به دلیل اینکه در بین مردم هستند و مشکلات مردم را درک می‌کنند، می‌توانند با انتقال مشکلات مردم برای حل آنها شورا و شهرداری را یاری کنند.

وی در مورد سئوالات متعدد خبرنگاران در مورد تعیین و تکلیف منطقه گردشگری ازناو و بازگشایی قلعه‌باشی نیز افزود: منطقه گردشگری ازناو تا این لحظه به شهرداری واگذار نشده و ما در بحث بازگشایی و عمران منطقه قلعه‌باشی منتظر استعلامات میراث فرهنگی هستیم که انتظار می‌رود میراث فرهنگی استان با درک اهمیت موضوع بازگشایی این محله در پاسخگویی به استعلامات تسریع لازم را به کار برد.

برسان تصریح کرد: در صورت پاسخ سریع استعلامات مورد نیاز از سوی میراث فرهنگی استان، ما آماده‌ هستیم از فردای همان روز کار را شروع کنیم.

وی بار دیگر با عذرخواهی از مردم خلخال در مورد برخی از کاستی‌‌ها به لحاظ امکانات موجود شهرداری و شورای اسلامی شهر خلخال اظهار کرد: تلاش‌ می‌کنیم امسال در بحث ترمیم آسفالت و بهسازی معابر دقت و اصول کارشناسی و فنی لازم با حضور کارشناسان نخبه در این حوزه به کار گرفته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر خلخال بیان کرد: بنده به یقین می‌گویم که در طول مدتی که در خدمت مردم خلخال هستیم دلسوزی، امانتداری و وجدان کاری لازم از سوی تک تک اعضای شورای اسلامی شهر خلخال برای رسیدگی به مشکلات مردم شهر خلخال، رفع کاستی‌ها و توسعه شهر خلخال انجام شده که ما به تنهایی این خدمات را انجام نداده‌ایم بلکه همت مردم و حمایت آنها در کنار شورای اسلامی شهر خلخال و شهرداری با تمام وجود حس شده است.