12 فقره انواع سرقت در پاکدشت کشف شد

بهزاد عبدیان بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران جنوب‌شرق تهران از کشف 12 فقره انواع سرقت، مقادیری مواد مخدر و دستگیری 17 نفر سارق و توقیف 10 دستگاه خودرو و 14 دستگاه موتور در شهرستان پاکدشت خبر داد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان پاکدشت با اعلام این خبر گفت: روز گذشته در راستای اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، با تلاش شبانه‌روزی پرسنل این فرماندهی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان با موفقیت کامل اجرایی شد.

وی در ادامه بیان داشت: ماموران انتظامی طی هماهنگی با مقام قضائی، پس از اقدامات اطلاعاتی انجام شده با اجرای این طرح موفق به کشف 12 فقره انواع سرقت، مقادیری مواد مخدر و دستگیری 17 نفر سارق و توقیف 10 دستگاه خودرو و 14دستگاه موتور سیکلت شدند.

عبدیان با اشاره به این‌که طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از اقدامات موثر و ثابت پلیس و نیاز جامعه محسوب می‌شود، تصریح کرد: این طرح هدفمند به منظور افزایش احساس امنیت و آرامش خاطر در بین مردم و بالا بردن ضریب امنیت شهرستان پاکدشت به مرحله اجرا درآمد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان پاکدشت در پایان ضمن اعلام این مطلب که شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت های پلیس 110 تماس بگیرند، گفت: سامانه 197 پلیس نیز آماده دریافت هر گونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی از سوی شهروندان است.