گفتمان دنیای بدون موشک اگر از روی عمد باشد خیانت است

حجت‌الاسلام احمد سالک  با اشاره به برخی صحبت‌ها در مورد صنایع موشکی و دفاعی ایران، اظهار کرد: صحبتی که به آقای هاشمی منتسب شده مبنی بر اینکه دنیای آینده دنیای گفت‌وگو و مذاکره است و نه دنیای موشکی، جواب آن همان فرمایش‌های مقام معظم رهبری است.

وی افزود: این صحبت‌ها اگر از روی ناآگاهی است جای سؤال دارد و اگر از روی آگاهی بیان‌ شده خیانت است، مگر می‌شود کشور را بدون تقویت بنیه دفاعی رها کرد؟

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید اقتدار نظامی خود را در ابعاد مختلف نشان دهیم تا دشمن طمع به کشور ما نکند و فکر تجاوز به سر آن‌ها رسوخ کند.

سالک بیان کرد: دشمن، دشمن است و نمی‌خواهد اسلام و انقلاب باشد؛ آمریکا و اسرائیل مصیبتی که تحمل می‌کنند به خاطر اسلام و انقلاب اسلامی است و آن‌ها پای نابودی ما ایستاده‌اند.

وی گفت: ما برای حفظ موجودیت، ناموس، مردم، دین و کشور خود باید به سلاح روز مسلط شده و اقتدار نظامی خود را به دنیا ثابت کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این مسئله واقعیت است و آن را هر عقلی می‌پذیرد، تأکید کرد: بنی‌صدر در زمان خود می‌گفت که نیاز به تانک و توپ نداریم، دولت موقت هم می‌گفت نیازی به جنگنده‌های اف-16 و اف-14 نداریم و باید آن‌ها را به آمریکا ببخشیم، این سیاست آمریکایی هست که امروز به اشکال مختلف از زبان افراد مختلف بیرون می‌آید.

سالک تصریح کرد: یک روزی نهضت آزادی و دولت موقت می‌گفت به این ابزار نظامی احتیاجی نداریم و روز بعد بنی‌صدر این حرف را می‌زد و امروز نیز از گفتمان آقای هاشمی این مسئله را می‌بینیم و شاید فردا یک فرد دیگر این را بیان کند.

وی عنوان کرد: همان‌طور که بهزاد نبوی گفت نیازی به انرژی هسته‌ای نداریم و نفت برای ما کافی است اما بعد معلوم شد که نیاز ما به انرژی هسته‌ای درست است.