مجید جلالی پس از شکست 4بر صفر تیمش مقابل صبای قم ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: فکر نمی‌کنم تابه‌حال در لیگ برتر این‌طور به تیمی باخته باشم. امشب و هفته‌ای که گذشت از تلخ‌ترین شب‌ها و هفته‌های من در دوره مربیگری‌ام بود.

وی در ادامه یادآور شد: وقتی تیمی مدعی کارش به اینجا می‌کشد، کسی به این کاری ندارد که چه شد که سرنوشت آن تیم تغییر کرد، در این شرایط همه دنبال مقصر می‌گردند و حتماً من مقصر ناکامی تیم سایپا هستم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا با بیان این جمله که به‌هرحال مشکلات فوتبال ادامه پیدا می‌کند، گفت: تابه‌حال تیمی به این بی‌روحیه‌ای نداشتم، واقعاً ناراحتم از اینکه تیمی که می‌توانست خوب باشد این‌قدر ضعیف و بی‌روحیه عمل کرد.

جلالی خاطرنشان کرد: چون می‌دانم کارگران زحمتکش کارخانه سایپا چقدر به این تیم دلبستگی دارند، از همه آنها عذرخواهی می‌کنم.

وی از اظهارنظر پیرامون مشکلاتی که تیمش در روزهای اخیر داشت، خودداری کرد و گفت: نمی‌خواهم در مورد برخی مسائل صحبت کنم، چون سودی ندارد. آنچه در بازی رقم خورد، چیزی بود که دیدید. کمتر زمانی شده است که تیمم این‌طور بازی کند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا خاطرنشان کرد: زمانی که سرمربی فولاد خوزستان بودم، تیمم با همین تیم سایپا بازی کرد و ما 5 بر یک عقب افتادیم. من در آن بازی دنبال راه‌حل بودم تا نتیجه را برگردانم و در نهایت بازی 5 ــ 5 مساوی شد. من امروز هرچه به بازی نگاه می‌کردم، راه‌حلی نمی‌یافتم.

وی تصریح کرد: من سعی می‌کردم راه‌حلی پیدا کنم، اما به نتیجه نرسیدم و دعا می‌کردم هرچه زودتر بازی تمام شود!

در ادامه خبرنگاری به بی‌انگیزگی بازیکنان سایپا اشاره کرد و دلایل آن را از سرمربی نارنجی‌پوشان جویا شد که مدیر رسانه‌ای تیم سایپا مانع از ادامه طرح پرسش از سوی آن خبرنگار شد، همچنین او از خبرنگاران خواست از طرح پرسش پیرامون مسائل مدیریتی در نشست خبری خودداری کنند که با بیان این مسائل و اعتراض خبرنگاران نشست خبری جلالی به اتمام رسید.