یک مامور ناجا به شهادت رسید

ظهر دیروز جمعه مأمورین نیروی انتظامی در میدان جمهوری اسلامی (فلکه کشتارگاه) نایین، با سوداگران مرگ به صورت مسلحانه درگیر شدند، که طی این درگیری یکی از مأمورین پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان به نام آقای اصغر قضاوی ۴۷ ساله به درجه رفیع شهادت نائل آمد و ۲ نفر دیگر از مأمورین در این درگیری زخمی، ۲ نفر از قاچاقچیان هم مجروح گردیدند.

هم اکنون اورژانس هوایی جهت انتقال زخمی های این درگیری به بیمارستان اصفهان در حال انجام ماموریت می باشد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در این عملیات همه قاچاقچیان دستگیر شدند، افزود: در این درگیری ۲ نفر از این قاچاقچیان مجروح و ۵ نفر دستگیر شدند، همچنین مقدار ۵۲۷ کیلوگرم مواد مخدر از این سوداگران مرگ کشف شد.

سردارآقاخانی با بیان اینکه در استمرار اقدامات ویژه فرمانده انتظامی استان اصفهان در مقابله با اشرار قاچاقچیان مواد مخدر ساعت ۱۳:۱۵ امروز جمعه، مامورین یگان تکاوری اصفهان و ماموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی نایین با اکیپ مسلحی از اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در کویر نایین درگیر شدند و افزود: در این عملیات مقدار ۵۲۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش، ۳ قبضه سلاح کلاشینکف، مقادیر زیادی مهمات و فشنگ های مربوطه، سه دستگاه خودرو و تجهیزات مخابراتی کشف و ضبط شد.

وی گفت: در این ماموریت پنج تن از اشرار مسلح دستگیر که دو نفر از آنان به ضرب گلوله مامورین مجروح و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: در این عملیات پیچیده و موفق یک نفر از مامورین شجاع و مخلص و ولایت مدار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با نام شهید “اصغر قضاوی”، به درجه رفیع شهادت نایل آمد که فردا پیکر مطهر این شهید سرافراز در شهرستان نایین و سپس در شهرستان اصفهان توسط مردم شهید پرور و قدرشناس و همکاران وی تشییع خواهد شد.

وی با اشاره به این که امنیت کامل در شهرستان نایین و مناطق اطراف و استان حاکم است افزود: خوشبختانه این عملیات پس از ۷ساعت عملیات پلیسی، به طور کامل به پایان رسیده و تمامی اشرار و سوداگران مرگ با تلاش ماموران نیروی انتظامی دستگیر شده اند که به تمامی مردم عزیز و خونگرم استان این اطمینان را می دهیم که هیچ نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

آقاخانی اضافه کرد: مامورین فرماندهی انتظامی استان اصفهان مصمم هستند تا آخرین قطره خون خود با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر مبارزه کنند.