بیرانوند: خودم را به معتبرترین تیم های اروپا می رسانم

علیرضا بیرانوند در رابطه با پیشنهاد تیم ماریتیمو پرتغال به او که در روزنامه های پرتغالی به چاپ رسیده است اظهار داشت: «من هم این موضوع را فقط در رسانه های ایران دیدم که البته وقتی فهمیدم در روزنامه های پرتغال منتشر شده به نظرم به هیچ عنوان گمانه زنی و یا کذب نیست. فعلا که تمرکزم روی بازی های نفت است اما این یک خبر خوشحال کننده است که باشگاه های اروپایی بازی های مرا در تیم ملی و نفت زیر نظر دارند و در آینده ای نزدیک بتوانم خودم را به معتبرترین تیم های اروپا برسانم.»

 

وی درباره اینکه علیرضا حقیقی در تیم ماریتیمو فعالیت می کند و آیا از طریق دیگر دروازه بان تیم ملی چیزی از پیشنهاد این تیم به گوشش رسیده یا خیر، عنوان کرد: «من آخرین بار با علیرضا در اردوی تیم ملی حرف زدم که او چیزی در این باره به من نگفت. همان طور که گفتم نه خودم و نه باشگاه از این پیشنهاد چیزی در درست نداریم و فقط رسانه های پرتغالی در این باره نوشته اند. البته من از ابتدای فوتبالم گفته بودم که هدفم بازی کردن در اروپا است و برای رسیدن به این هدفم هر کاری لازم باشد می کنم. نیتم این است که انشاالله در پایان این فصل از ایران خارج شوم و پله های ترقی را هر چه سریع تر طی کنم.»

 

دروازه بان ملی پوش نفت تهران درباره شرایط این تیم قبل از بازی با پدیده تصریح کرد: «متاسفانه شرایط اصلا خوب نیست. ما عصر امروز بازی داریم اما من هنوز در خانه هستم و اردویمان تشکیل نشده است. مشکلات تیم دیگر به حد بسیار بالایی رسیده اما با این وجود ما همچنان مدعی کسب سهمیه و حتی قهرمانی این فصل هستیم.»

 

وی با اشاره به اینکه نفت تهران یکی از تیم هایی است که کمترین گل خورده را داشته است گفت: «فکر می کنم در این فصل هم خط دفاعی و هم دروازه بانان نفت خوب کار کردند و توانسته ایم یک آمار خوب از خود به جای بگذاریم. امیدواریم این اتفاق تا پایان فصل بیشتر از این رخ دهد و نفت هم حداقل سهمیه آسیایی را کسب کند.»

 

بیرانوند بار دیگر با اشاره به مشکلات نفت تهران خاطرنشان کرد: «تنها مشکل تیم ما این است که از طرف مدیریت کلان باشگاه نفت حمایت نمی شود. واقعا اگر می خواهند باشگاه را بفروشند سریع تر این کار را انجام دهند تا ما هم تکلیف خود را بدانیم. البته من شنیدم که دیروز وزیر نفت نامه واگذاری باشگاه را امضا کرده و امیدوارم هرچه سریع تر این اتفاق بیفتد. چون با وضعیت فعلی هیچ پولی به بازیکنان داده نمی شود و تیم هم وضعیت خوبی ندارد.»

 

وی ادامه داد: «اگر سر تمرین ما حضور پیدا کنید و وضعیت را ببینید واقعا تاسف می خورید. حتی منصوریان در رختکن بازیکنان لباس هایش را عوض می کند تا ما احساس تنهایی نکنیم. در شرایط فعلی تنها اوست که بازیکنان را تنها نگذاشته و از ما حمایت می کند. البته قرار است امروز بعد از بازی منصوریان تمام مشکلات تیم را به صورت شفاف بازگو کند.»

 

بیرانوند در پایان درباره احتمال جدایی کی روش بیان داشت: «این مسائل که به خاطر کمبود امکانات به وجود می آید در این چند سال دیگر تکراری شده است. البته من شنیده ام که روز گذشته وزیر ورزش اعلام کرده از کی روش حمایت می کند و این خبر خوبی است. ما اصلا نباید به رفتن کی روش حتی فکر کنیم. او تیمی را تشکیل داده که مردم دوستش دارند و میانگین سنی بازیکنان طوری است که تا 10،12 سال دیگر یک تیم ملی خوب داریم. فکر می کنم با این وضعیت تمام تیم های اروپایی هم آرزو دارند با ایران بازی کنند. امیدوارم امکانات را در اختیار کی روش قرار دهند تا او هم با قدرت به کارش ادامه دهد.»