کی‌روش: امروز درباره استعفای من بحث می‌کنیم

از محتوای این یادداشت می توان این گونه برداشت کرد که کی روش روی ایجاد امکانات برای تیم ملی حساس است و اگر این بار امکاناتی که او می خواهد فراهم نشود از تیم ملی خواهد رفت اما اگر آنچه که او می خواهد محقق شود در تیم ملی می ماند و به ماجراجویی با جوان های ایرانی ادامه می دهد.

این در حالی است که دیروز وزیر ورزش و جوانان صحبت های امیدوار کننده ای در مورد کی روش و تیم ملی زد. هر چند که قول مساعد باید از سوی فدراسیون فوتبال و نه عضو هیات رئیسه که با مصوبات خود فوتبال را می چرخانند به وی داده شود.

متن یادداشت کی روش در فیسبوکش از این قرار است:

 

 دوستان عزیز امروز، روزی تعیین کننده برای تیم ملی ایران و آینده من در این کشور است. زمان وعده ها و انتظارات نادرست به پایان رسیده است.

 

امروز در جلسه ای که با فدراسیون فوتبال ایران برنامه ریزی شده، بار دیگر در مورد نامه استعفای من بحث خواهیم کرد و بیش از اینکه قول های جدید بشنویم، من سندی از 11 موضوع کلیدی غیرقابل مذاکره برای یک آماده سازی مناسب و آینده تیم ملی ایران ارائه خواهم کرد.

 

این موضوعات روی آنچه ما در 5 سال گذشته در مورد آن بحث کردیم، تمرکز دارد. همانطور که 11 بازیکن برای داشتن یک تیم فوتبال فوق العاده ضروری است، اینها هم 11 موضوع هستند که برای ما، برای آماده سازی جاه طلبانه و باثبات تیمی که قصد دارد به جام جهانی 2018 روسیه برود و رویای هواداران ایرانی را برآورده کند، اساسی است.

 

امیدوارم در این جلسه یک تعهد جدی از سوی رئیس و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ایران ببینم. این تنها انتظار من است. زیرا، تاکید می کنم، این موضوعات اساسی و غیرقابل مذاکره هستند.