امیرحسین فشنگچی درباره دیدار روز گذشته مقابل سیاه جامگان اظهار داشت: همان طور که انتظار داشتیم بازی سختی بود. تیم میزبان برای برد و بهبود شرایطش در پایین جدول به مصاف ما آمده بود. این درحالی بود که ما هم تنها با این هدف وارد میدان شده بودیم. 

وی ادامه داد: انگیزه بالای هر دو تیم سبب شد تا یک فوتبال زیبا و پرافت و خیز رقم بخورد که البته در نهایت ما توانستیم با یک گل این حریف چغر و قلدر را از پیش رو برداریم. سیاه جامگان برای کسب امتیاز در این بازی دست به هر کاری زد و حتی اواخر بازی رو به فوتبال انتحاری آورده بود. 

هافبک فولاد درباره موقعیت از دست رفته خودش توضیح داد: در نیمه اول یک موقعیت خوب برای گلزنی داشتم. توپی از کنار سانتر شد که ابتدا گلر روی آن اثر گذاشت اما قبل از اینکه به من برسد پله شد و من با روی پا به آن ضربه زدم که متاسفانه به دروازه راه پیدا نکرد ولی اسماعیل شریفات اواخر بازی گل زد و دست پر به اهواز برگشتیم. با این برد وضعیت مان بهبود پیدا کرد و توانستیم بالاتر بیاییم.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره دربی 82 که جمعه هفته جاری برگزار می شود گفت: به اعتقاد من این دربی هیچ فرقی با فینال لیگ ندارد و هر تیمی در دربی برنده شود می تواند قهرمان این فصل باشد. این یکی از حساس ترین دربی های سال های اخیر محسوب می شود چون اگر برنده نداشته باشد استقلال خوزستان می تواند با جدا شدن از این دو تیم شانس بالای قهرمانی پیدا کند.

فشنگچی در پایان درباره نتیجه این بازی و شرایط فعلی پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس این هفته ها غیر از آنکه نتیجه می گیرد خیلی هم زیبا بازی می کند. به همین خاطر فکر می کنم برنده دربی پرسپولیس باشد. نتیجه را هم 2-1 پیش بینی می کنم و فکر کنم گل ها را مهدی طارمی و علی علیپور به ثمر برسانند.