پنالتی ملوان اشتباه بود/ مازیار زارع باید اخراج می شد

بازی پرسپولیس وملوان یک بازی پربرخورد وپر حاشیه بود،ماهیت بازی تیم های بزرگ برابر ملوان در بندر انزلی همین گونه است ،بنده دیدگاه های خودم را بعد از دقت نظر وتکرار ونگرش چند باره در صحنه ها بر اساس قواعد وفنون داوری اینگونه تشریح کرده وامیدوارم بزرگان داوری والبته روح اصالت وصداقت داوری ،از بنده راضی باشند.

 

دقیقه (1):ادامه بازی در برخورد بازیکنان 2 تیم صحیح بود.

 

دقیقه(6):پنالتی روی مهدی طارمی کاملا صحیح بود وکارت زرد هم همین گونه به درستی به گلر ملوان داده شد.

 

دقیقه(9):محسن بنگر هیچ خطایی روی نوری نکرد وآقای نوری با زرنگی یک پنالتی از داور گرفت.

 

دقیقه(29):سعید یوسف زاده بازیکن ملوان کامیابی نیا را از پشت هل داد وکامیابی نیا به مازیار زارع خورد وبنابراین اخطار به او اشتباه بود اما چند دقیقه قبل از این صحنه کامیابی نیا یک تکل کاملا خطرناک روی پای هافبک حریف انجام داده بود که اخراج مستقیم داشت.

 

دقیقه (2+45):مهاجم پرسپولیس جری بنگستون،بر اساس یک پرچم کاملا اشتباه متوقف شد،اصلا من نفهمیدم چرا خطای مهاجم پرسپولیس گرفته شد واین یک اشتباه کاملا تاثیر گذار بود اما ذکر چند نکته درباره این بازی الزامی ست.

 

*کمال کامیابی نیا در بازی پرسپولیس وملوان نقض مکرر قانون داشت وباید چند بار کارت می گرفت!

 

*مازیار زارع معلوم نبود بر اساس کدام حکم قانونی خودش را جای داور گذاشته واتفاقا برخوردهای او هم اخراج داشت،به خصوص بعد از گل دوم پرسپولیس.

 

*داور بازی را به جز اشتباهاتی که گفتم خوب اداره کرد،خیلی خوب بود که ایشان روی بدن خود کار کرده ولاغر شده بود اما کمک داور که بین المللی هم بود شکم داشت که برای یک عضو کادر داوری جالب نبود.