میتینگ سیاسی اصلاح طلبان یزد با تم روضه خوانی برای اهل بیت

در شب های گذشته بار دیگر اصلاح طلبان یزدی دست سعی در استفاده سیاسی از مجلس عزاداری اباعبدالله داشته اند. در همین راستا در سخنرانی مذهبی که در یکی از مکان های یزد برگزار شده است اصلاح طلبان یزدی با دعوت از یک سخنران مغرض طی اظهاراتی ارکان نظام اسلامی را زیر سوال برده اند.

از نکات قابل تامل در این میتینگ سیاسی حضور برخی مسئولین ارشد استان در این مجلس اقدام علیه نظام اسلامی است. این اقدامات جناح گرایانه در حالی از سوی برخی مسئولین ارشد استان صورت می گیرد که برخی به واسطه مسئولیت در ستاد انتخاباتی استان باید کمال بی طرفی را رعایت و به نگرانی ها در این حوزه پایان دهند.

مردم دارالعباده بارها در برابر اقدامات ساختار شکنانه لب به اعتراض کشوده اند که به نظر می رسد در این میان برخی قصد بازی با صبر مردم را دارند در صورتی که اگر صبر مردم لبریز شود دیگر جایی برای این عناصر معاند در استان نخواهد بود. در هفته های گذشته نیز سردار فتوحی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز به کسی که وی را مهره آمریکایی ها در استان دانست هشدار داه بود.

این گونه اقدامات جناحی در حالی از سوی برخی از مسئولین ارشد استان مکررا تکرار می شود که مشکلات استان روز به روز به وضع اسفبار نزدیک شده و نرخ بیکاری در استان بار دیگر افزایش داشته و بسیاری از کارخانه ها و واحدهای تولیدی در طول قریب به سه سال گذشته صدمات جدی دیده که نمود آن را باید در تعطیلی کارخانه های مهم و قدمت دار استان و یا کار کردن با کمترین ظرفیت تولیدی دانست.

به واسطه این گونه اقدامات جو حاکم بر استان تا حدود زیادی متشنج شده و فرصت و ظرفیت هایی که می بایست در جهت تحقق سال و رفع مشکلات مردم به کار گرفته شود صرف فعالیت های حزبی و در راستای حمایت از فتنه گران قرار گرفته است. مسئولینی که بی توجه به صبر و حوصله مردم دست به اقدامات نفاق آمیز می زنند غافل از آنند که مردم دارالعباده در تحقق آرمان های امام و رهبری دریغ نکرده و در صورت ادامه اقدامات نفاق آمیز حساب آن ها یکسره خواهند کرد زیرا برخی از مسئولین ارشد استان در طول سه سال گذشته اقدامات زیادی را انجام داده اند که با توجه به آن می توان آن اقدامات را با اپوزیسیون های خارج نشینی مقایسه کرد که سرنگونی نظام اسلامی را در سر می پرورانند و جالب اینکه این مسئولین خود را خدمتگذار همین نظام اسلامی می دانند و در ورطه عمل از هیچ تلاشی در حمایت از کودتاگران 88 علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دریغ نمی کنند.