مهم ترین رویکرد جمهوری اسلامی که باید تصحیح شود!

البته کشتگر سال‌هاست که در رسانه‌های وابسته به سرویس‌های جاسوسی آمریکا همچون گویا نیوز، تلویزیون صدای آمریکا، رادیو فردا و رادیو زمانه مطلب نوشته و مصاحبه می‌کند.

یادمان نمی‌رود همین علی کشتگر در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، که یک مارکسیست و چپ دو‌ آتشه بود، در مصاحبه‌ای در برابر تلویزیون جمهوری اسلامی، پشت به دوربین و مردم نشست و علت این امر را پنهان ماندن چهره‌اش از امپریالیست‌ها اعلام کرد که وی را شناسایی و ترور نکنند! او و سایر هم‌پالکی‌هایش سال‌ها خود را تنها مبارزان پایدار ضدامپریالیست دانسته و ادعا می‌کردند که فقط آنان می‌توانند با امپریالیسم آمریکا مقابله کنند و نظام جمهوری اسلامی به دلیل ماهیت دینی‌اش (از نگاه آنها) قدرت مبارزه با امپریالیسم را نداشته و همه ادعاهایش در این مبارزه، شعاری بیش نیست!!

گفته‌اند آنکه غربال در دست دارد از پس کاروان می‌آید و صفحات تاریخ صادقانه‌ترین قضاوت‌ها را خواهند داشت. اینک پس از گذشت نزدیک به 37 سال از آن روزها، همین صفحات قضاوت می‌‌کند انقلاب و نظام اسلامی که در طول این 37 سال علی‌رغم خیل توطئه‌ها و تهاجمات و تجاوزات مکرر آمریکا و اعوان و انصارش، ایستاد و لحظه و ذره‌ای پای پس نگذاشت، شعار می‌د‌ادند یا مزدورانی که اینک در آغوش امپریالیست‌ها قرار گرفته، لاطائلاتشان را بلغور می‌کنند و مواجب‌بگیر آنها شده‌اند؟!!