ماهان‌تندیس قم برای جبران مقاومت قرچک را می‌شکند

شاگردان علی شریفی غافلگیر و اندوهگین از باخت غیر‌منتظره‌ای که در روز نخست رقابت‌های مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم فوتسال پرسپولیس خوزستان متحمل شدند امروز در مصافی حساس‌تر برابر مقاومت قرچک به میدان خواهند رفت.

علی شریفی و تیمش بعد از ناکامی در نخستین بازی از دور رفت بازی‌های مرحله گروهی لیگ نهم فوتسال امید باشگاه‌های برتر کشور باید تمام توان خود را به کار بگیرند تا باختی که در آخرین ثانیه‌های بازی قبل برابر پرسپولیس خوزستان پذیرفتند را در جدال با مقاومت قرچک جبران کرده و با کسب سه امتیاز با ارزش این بازی موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشند.

امیدهای ماهان‌تندیس قم در حالی برای برد مقابل مقاومت قرچک تلاش می‌کنند که چیزی برای از دست دادن ندارند و بر همین اساس تمام توان خود در جدال با این تیم که به تازگی به لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور راه یافته، باخت روز نخست را جبران کنند.

شاگردان علی شریفی در مرحله گروهی رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور با تیم‌های پرسپولیس خوزستان، طاهای تنکابن، مقاومت قرچک، شهرداری رشت، فرش‌آراء مشهد و سازمان ورزش شهرداری اصفهان هم‌گروه هستند.

بعد از بازی روز نخست دیدارهای گروه دوم مقدماتی فصل 1395 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با تیم فوتسال پرسپولیس خوزستان که به باخت چهار بر سه تیم امید ماهان‌تندیس قم انجامید، این تیم برای جلوگیری از ناکامی‌های احتمالی برابر مقاومت قرچک کار سختی پیش‌رو دارد.

تیم فوتسال امید مقاومت قرچک سال گذشته در لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور قرار داشت و در مرحله نهایی آن که آذرماه سال 94 به انجام رسید با تیم‌های آتلیه‌طهران قم، لبنیات ارژن شیراز و هیأت سیستان و بلوچستان در شیراز به رقابت پرداخت و سرانجام به لیگ برتر آمد.

موضوع مهمی که می‌تواند علی شریفی و ماهان‌تندیس قم را نسبت به آینده بیش از پیش امیدوار کند این است که ماهان‌تندیس هنوز پنج بازی دیگر پیش‌رو دارد و می‌تواند با کسب امتیازات لازم از این تعداد مسابقه، باخت روز نخست برابر پرسپولیس خوزستان را فراموش کند.

ماهان‌تندیس قم چنانچه بتواند از پنج بازی با تیم‌های دیگر حاضر در گروه دوم مقدماتی فصل جاری لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور امتیازات کامل را بگیرد بدون شک و تردید یکی از کاندیداهای صعود به مرحله نهایی بازی‌های این فصل خواهد بود، ضمن اینکه امید ماهان‌تندیس قم دیدارهای دور برگشت را نیز از یازدهم اردیبهشت‌ماه در شهر اهواز پیش‌رو دارد.

دیدارهای گروه دوم مقدماتی با حضور ماهان‌تندیس قم در حالی عصر امروز پیگیری می‌شود که در گروه نخست از مرحله مقدماتی فصل جدید لیگ دسته برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور نیز تیم‌های فوتسال مقداد مشهد، کشاورز قزوین، حفاری خوزستان، ستارگان‌طلایی زنجان، شهروند ساری، آینده‌گستر ایرانیان اصفهان و دبیری تبریز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.