ملت ایران راه سرخ شهادت را ادامه می دهد

این روزها جان کری وزیر امور خارجه و اوباما رئیس جمهور آمریکا در تریبون های خود از طرح برجام های دو وسه و توان موشکی و دفاعی ایران صحبت می کنند که این در واقع دبه کردن سیاستمدارتن آمریکایی در دوران پسا برجام است.

پس از اینکه ایران به تعهدات خود در قبال برجام عمل کردند ولی طرف آمریکایی با دبه کردن و طرح مسائل واهی دیگر هنوز نتوانسته تعهدات خود را در قبال برداشته شدن تحریم ها و بازگشت پول های بلوکه شده ایران ،عمل کند.

پیام صریح ملت ایران از شلمچه به کاخ سفید

 

موضوعی که ملت ایران با هوشیاری و بصیرتی که دارند  به خوبی آن را فهمیدند و در مقابل حیله گری های آمریکایی ها واکنش نشان می دهند.

 مصطفی طیبی از مبلغین اعزامی از قم با اشاره به روحیه شهادت طلبی ملت ایران اظهار داشت:تا زمانی روحیه شهادت طلبی در بین ملت ما وجود دارد هیچ ابرقدرتی نمی تواند به کشور ما هتاکی کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران،هیچ غلطی نمی کنند عنوان کرد:در راس نظام ما ،ولی فقیه با درایت و با بصیرتی وجود دارد که با رهنمودهایی دارد تا کنون دشمن نتوانسته بر علیه این کشور دست از پا خطا کند.

پیام صریح ملت ایران از شلمچه به کاخ سفید

طیبی با تاکید بر این مسئله که تا زمانی مطیع ولایت و رهبری باشیم هیچ آسیبی نخواهیم دید افزود: در این 37سال که پشتیبان ولایت فقیه هستیم ،کشور ضرر وخسرانی ندیده و ملت ایران در بین ملت های مختلف دنیا با اقتدار و سربلندی ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه شلمچه قطعه ای از بهشت تصریح کرد:مناطق جنگی جنوب فرصت مناسبی برای تحول و پیدا کردن خود است و جا دارد در تعطیلات نوروز حداقل 12روز اینجا باشید تا برای 12ماه بیمه شوید.

آمریکا هرگز برای ملت ایران قابل اطمینان نبوده ونیست

یکی از شهروندان نیشابوری در مناطق عملیاتی جنوب در گفتگو با خبرنگار بیان روز در خصوص بدعهدی آمریکایی ها در خصوص برجام عنوان کرد:آمریکا هرگز برای ملت ایران قابل اطمینان نبوده ونیست ،برجام مسئله ای برای رفع بهانه جویی های آمریکا از برنامه صلح آمیز هسته ای نه پله ای برای بهانه جویی های دیگر آنها در این زمینه  باشد.

عباس صدیقی تاکید کرد:پیام ملت ایران از مناطق جنگی جنوب به دشمنان نظام روشن،با خط سرخ شهادت آماده دفاع از کیان انقلاب اسلامی هستیم.

پیام صریح ملت ایران از شلمچه به کاخ سفید

وی یادآور شد: شهدای عزیز برای انقلاب اسلامی زحمت کشیدند و ملت شهید پرور ایران باید از همه فرصت ها به خصوص تعطیلات نوروزی استفاده کنند و به این مناطق سری بزنند.

ما مطیع کامل رهبر هستیم

مجید مقدم اهل خرمشهربا اشاره به اتفاقات زمان جنگ گفت:در دوران دفاع مقدس،خرمشهر و مناطق جنوب مورد حمله بی رحمانه رژیم بعثی عراق قرار گرفت ولی ملت ایران برای دفاع از حق با دست خالی به مقابله با آنها پرداختند ،حالا آمریکا و رژیم صهیونیستی باید خاطرات آن زمان را به یاد بیاورد ملت ولایتمدار و شهید پرور ایران اسلامی همان ملت ایثارگر هستند.

شلمچه

 مقدم با بیان اینکه همانطور یاد دارم از ابتدای تولدم تا کنون در تحریم بوده ایم اظهار داشت:ارتقا توان دفاعی و رزمی ،حق طبیعی کشور ماست وهیچ کشوری به خصوص آمریکایی ها حق اظهار نظر در این خصوص را ندارند.

وی عنوان کرد:امروز بحمدالله با استفاده از ظرفیت ها و استعدادهای داخلی می توانیم تجهیزات دفاعی را در داخل کشور تولید کنیم که آمریکایی ها از این پیشرفت ها هراس دارند.

وی یادآور شد:زمانی که به مناطق جنگی جنوب قدم می گذارم ، احساس افتخار ،سربلندی وامنیت می کنم.

پیام صریح ملت ایران از شلمچه به کاخ سفید

وی تاکید کرد:ما پیرو پیام رهبریم هرچه رهبر اعلام کند ما مطیع آن هستیم.

مقدم عنوان کرد: ساخت وساز و ترمیم تجهیزات دفاعی خصوصا موشکی نیاز کشور و ترسی هم از آمریکا و امثالهم نداریم.

پیام صریح ملت ایران از شلمچه به کاخ سفید

داشتن توان دفاعی و موشکی حق طبیعی ملت ایران است

یکی دیگر از زائرین شلمچه که خود بچه جبهه و جنگ در گفتگو با خبرنگار بیان روزگفت:افتخار می کنم که بچه جبهه و جنگ هستم و دوران دفاع مقدس خداوند به من لطف کرد که از کیان انقلاب اسلامی دفاع کنم.

دهقان از دیگر هموطنان اصفهانی با بیان اینکه موقعی که در مناطق جنگی جنوب حضور پیدا می کنم احساس سربلندی وافتخار می کنم عنوان کرد:در دوران 8سال دفاع مقدس با دست خالی جلوی استکبار و رژیم بعثی عراق ایستادگی کردیم و امروز هم در ادامه همان راه و در تبعیت از رهبری آماده دفاع از کشور هستیم.

پیام صریح ملت ایران از شلمچه به کاخ سفید

وی تاکید کرد:داشتن توان نظامی و موشکی بالا حق طبیعی ایران وکسی حق ندارد در این خصوص اظهار نظر کند زیرا اگر این ظرفیت را ارتقا ندهیم به مانند دوران دفاع مقدس دست رزمندگان ما خالی خواهد ماند.

دهقان با اشاره به اینکه برجام های بعدی فقط خواب آشفته آمریکایی ها که تعبیر نمی شود عنوان کرد:برجام به اصطلاح برنامه پیشنهادی آمریکایی ها برای اتمام بهانه گیری ها و ادعاهای واهی نسبت به برنامه صلح آمیز هسته ای ایران بود نه با طرح آن،برجام های دیگر وتوان موشکی ایران مطرح شود این در واقع دبه کردن آنها و عمل نکردن به تعهدات است.

مسعود دهقانی از اهالی چهار محال بختیاری با اشاره به اینکه ایران به تعهدات خود در خصوص برجام عمل کرده تصریح کرد:در مقابل آمریکایی ها که رهبرانقلاب بارها بر حیله گری آنها و غیر قابل اعتماد بودن آنها تاکید می کرد سعی دارند از طریق برجام اهدف پلید خود را در قبال ملت ما عملیاتی کنند.

وی بیان کرد:رهبر انقلاب بارها در سخنرانی های متعدد راه را برای دولتمردان وملت ایران مشخص کرده است ،نباید گول خنده های نمایشی آنها را جلوی دوربین ها و پیام نوروزی اوباما را خورد.

پیام صریح ملت ایران از شلمچه به کاخ سفید

وی با بیان اینکه زیارت شهدا در مناطق جنگی جنوب یک عشق وصف ناپذیرادامه داد: دشمنان باید بدانند از هر راهی پیش بروند با شکست مواجه می شوند ملت ایران در دوران دفاع مقدس اثبات کرده که تا پای جان از انقلاب خود دفاع می کند.

امیدواریم دستگاه دیبلماسی کشور با هوشیاری و تبعیت از فرامین رهبری به دبال بازی برد،برد باشد نه اینکه امتیاز بدهد ولی طرف مقابل گستاخ تر شود ومسائل دیگری که اصلا ربطی به برجام ندارد را مطرح کند.