سرقت در دلیجان ۵۵ درصد کاهش یافت

به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، سرهنگ علی هاشمی با اشاره به کاهش سرقت در دلیجان اظهار داشت: در راستای اقدامات مجموعه فرماندهی انتظامی این شهرستان و با سرلوحه قراردادن طرح های هدفمند به منظور تامین امنیت شهروندان و پیشگیری از وقوع انواع جرائم بویژه سرقت پلیس با بکارگیری تمام توان اجرایی و ستادی اثر بخش بوده و در ارزیابی به عمل آمده امنیت حاصل شده سبب رضایتمندی از عملکرد پلیس در افکار عمومی جامعه شده است.

وی افزود: در پی اقدامات فعال شاهد کاهش پیشگیری انواع آسیبهای اجتماعی در سطح شهرستان بودیم که یکی از مهمترین نتایج به دست آمده کاهش 55درصدی وقوع انواع سرقتها در سال جدید نسبت به مدت مشابه در سال گذشته است.

فرمانده انتظامی دلیجان با تاکید بر برخورد مستمر و قاطع نیروی انتظامی با افراد مخل نظم و امنیت و هنجارشکنان گفت: در سال جدید نیز طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در سطوح و زمینه های مختلف با جدیت به مرحله اجراء گذاشته می شود و از شهروندان درخواست میشود که پلیس را در این امر مانند سالهای گذشته یاری کنند.

مواد فروش سابقه دار در زرندیه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه با بیان اینکه مواد فروش سابقه دار در شهرستان زرندیه دستگیر و نزدیک به یک کیلو گرم تریاک از وی کشف شد گفت: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، ماموران انتظامی شهرستان از فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در یکی از محلات شهر مطلع شدند.

سرهنگ داود کاظمی  افزود:با پیگیری موضوع، فرد مورد نظر شناسایی شد و پس از کسب مجوز قضائی محل فعالیت وی مورد بازرسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد:‌ در بازرسی از منزل این فرد، مقدار 975گرم تریاک کشف و متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

12 کارت سوخت از قاچاقچی گازوئیل کشف شد

فرمانده انتظامی اراک با اشاره به دستگیری قاچاقچی گازوئل در اراک گفت: فردی که هفت هزار لیتر گازوئیل قاچاق را در زیر بار ضایعات پلاستیک با یک دستگاه کامیون حمل می کرد، در عملیات ماموران انتظامی اراک دستگیر و از وی 12 کارت سوخت کشف شد.

سرهنگ مصطفی ویسمه ای افزود: ماموران پاسگاه انتظامی مشک آباد در روند تحقیقاتی مطلع شدند که فردی در امر سوخت قاچاق فعالیت میکند و با پوشش نامحسوس فعالیت وی تحت کنترل ماموران قرار گرفت.

وی عنوان کرد: سرانجام روز گذشته هنگامی که این فرد در یکی از پمپ بنزینها در حال سوخت گیری غیرمجاز بود، شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی اراک بیان داشت:‌ راننده و سرنشین خودروی شناسایی شده به محض مشاهده ماموران انتظامی با باز کردن شیرفلکه تانکر خودروی خود ازمحل متواری شدند که با تمهیدات عملیاتی پلیس بعداز مدت زمان کوتاهی دستگیر شدند.

سرهنگ ویسمه خاطرنشان کرد:‌ در بازرسی از خودرو، 7هزار لیتر گازوئیل قاچاق که در زیر ضایعات سوخت پنهان سازی شده بود، کشف شد.

وی افزود: متهمان برای تکمیل پرونده و برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.