سردار جمیری: توان موشکی موضوعی دفاعی است

سردار فتح‌الله جمیری صبح امروز در آیین تجلیل از فعالان فرهنگی، حافظان قرآن، فرزندان شهید پاسدار در بوشهر به نقش مهم و تاثیرگذار خواهران پاسدار در مجموعه سپاه و بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: بخش زیادی از ماموریت‌های سپاه و بسیج را این قشر از شاغلان سپاه به دوش می‌کشند و تاکنون در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه تاثیرگذاری انقلاب اسلامی درسطح جهان و بر روی افراد مختلف جوامع بشری کاملا مشهود و محسوس است، افزود: به تبع این تاثیرگذاری، دشمنی دشمنان انقلاب نیز بیشتر شده است و این موضوع مسئولیت خواهران پاسدار ما را در کنار برادران پاسدار در انجام ماموریت‌های مختلف سپاه و بسیج بیشتر می‌‎کند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی در حال حاضر حالت "مرگ و زندگی" را برای دشمنان اصلی خود نظیر آمریکا، اسرائیل و انگلیس رقم زده است  گفت: در این بازی "مرگ و زندگی" یکی از طرفین باید باقی بماند که بر طبق آموزه‌های دین اسلام و وعده‌های الهی، دشمنان اسلام زوال پذیر و نابود شدنی هستند.

وی شرایط کنونی نظام اسلامی را به دوران مولا علی(ع) تشبیه کرد و خاطرنشان کرد: در این دوران که فتنه‌ها برای سرنگونی نظام اسلامی قد برافراشته‌اند، داشتن بصیرت پاسداری و ولایتمداری برای ماندن در مسیر اسلام و انقلاب ضروری است.

جمیری با تاکید براینکه آمریکا بدهکارترین کشور دنیا است، تصریح کرد: این کشور استعمارگر و ظالم به همین سبب فشارهای زیادی را متحمل شده و به ناچار به مذاکره با کشور قدرتمند ایران اسلامی به عنوان آخرین برگ‌های برنده خود تن داده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تاکید کرد: آمریکا در حال دست و پا زدن برای نجات از نابودی خود است و اینجاست که اگر ما با داشتن بصیرت لازم بر دستورات دین مبین اسلام ایستادگی و مقاومت کرده و بندگی خدا کنیم، آنان نابود می‌شوند.

جمیری با بیان اینکه دشمنان انقلاب مباحث هسته‌ای را با توان موشکی و دفاعی گره می‌زنند تصریح کرد: دشمنان با ترفند جدید درصدد هستند به اذهان مردم القا  کنند که سپاه با فعالیت‌های موشکی خود مانع از اجرای توافقات برجام می‌شود در حالی که توان موشکی سپاه یک موضوع کاملا دفاعی و در راستای تامین امنیت ملی بوده و هیچ ربطی به مذاکرات هسته‌ای ندارد.

در این آیین از 50 نفر از فعالان فرهنگی، حافظان قرآن، فرزندان شهید پاسدار استان بوشهر تجلیل شد.