وحشیانه ترین شکنجه حامی داعش

یکی از حامیان گروه تروریستی داعش در زندان "مید نورث کست" استرالیا به هم سلولی خود که یک سرباز استرالیایی بود حمله کرد. وی از یک شیء تیز استفاده کرد تا به منظور مجازات این سرباز عبارت "e4e" به معنای "چشم در برابر چشم" را روی سر وی هک کند.  این حامی داعش حتی یک حوله روی سر قربانی 40 ساله قرار داد و آب جوش روی سر او ریخت. این سرباز با وضع بحرانی به بیمارستان منتقل شد.

 

سرباز استرالیایی که در کشور تیمور شرقی در جنوب شرق آسیا خدمت کرده به دلیل سابقه حملات و جنایات در پرونده خود در زندان به سر می برد.

 

مقامات ارشد زندان گفتند این جوان متهاجم 18 ساله از حامیان گروه تروریستی داعش محسوب می شد. وی پیشتر نیز از طریق ایمیل تصاویری از گردن زنی برای عناصر گروه تروریستی داعش ارسال کرده بود. گزارشها حاکی از آن است که این جوان تصویر پرچم گروه تروریستی داعش را روی دیوار سلول خود نیز کشیده بود.

 

گروه تروریستی داعش از شعار "چشم در برابر چشم" برای شکنجه و مجازات های وحشیانه مردم و حتی عناصر خود استفاده می کند.  درگیری میان زندانیان پنجشنبه عصر در این زندان در غرب شهر کمپسی در "ولز جنوبی نو" در استرالیا رخ داد. 

 

پیتر سورین، مأمور سازمان "خدمات اصلاحی" با تأیید خبر درگیری گفت: این دو نباید در یک سلول قرار داده می شدند. این یک اشتباه بزرگ بود و در حال حاضر این مسئله مورد بررسی قرار گرفته است.