احمد نورالهی در نشست خبری باشگاه پرسپولیس در درفشی فر اظهار داشت: پیروزی خوبی مقابل ملوان به دست آوردیم. با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان و کادر فنی سه امتیاز حساس قبل از دربی را گرفتیم و حالا روحیه خوبی داریم.

وی افزود: بازی با استقلال یکی از حساس ترین بازی های فصل است. همدلی و همبستگی خوبی در تیم ما ایجاد شده است. درست است که دربی حساسیت ویژه ای دارد اما ما فقط به سه امتیاز فکر می کنیم.

هافبک پرسپولیس درباره غیبت کمال کامیابی نیا در دربی بیان داشت: جای خالی کمال احساس خواهد شد اما تمام تلاشمان را می کنیم تا جای او را پر کنیم.

وی درباره شکست ناپذیری چند سال اخیر پرسپولیس مقابل استقلال تصریح کرد: این به همان تلاش و همبستگی که بین بازیکنان و کادر فنی است بر می گردد. انشااله دوباره دل هواداران را شاد کنیم  و مقابل استقلال به پیروزی برسیم.

نورالهی در پایان درباره پیش بینی اش از بازی و کری خواندن برای استقلال گفت: کری خوانی در کار نیست و من برای استقلالی ها کری نمی خوانم. امیدوارم تمام ملت ایران از دیدن بازی جمعه لذت ببرند. درباره عدد 4و 6 صحبت نمی کنم چرا که نمی خواهم کری بخوانم. اما عدد 24 متعلق به هادی نوروزی فقید است. کاپیتان فقید تیم ما که بعد از رفتن او همبستگی بین بازیکنان بیشتر شد و حالا همه می خواهیم با کسب عنوان قهرمانی جام را به او هدیه کنیم.