سوشا در دربی جوگیر می شود و پرسپولیس می بازد

پرویز برومند درباره دیدار روز جمعه استقلال و پرسپولیس در گفت و گو با کاپ اظهار داشت: امیدوارم بازی خوبی شود و مردم با دیدن یک نمایش خوب و مردانه استادیوم را ترک کنند. این بازی برای هر دو تیم حساس است و فکر می کنم حساس ترین دربی باشد.

وی در ادامه درباره سنگربانان دو تیم گفت: در استقلال دروازه بانی وجود دارد که کار پرسپولیسی ها را سخت می کند و به نظرم جمعه نقش اصلی را در دربی مهدی رحمتی ایفا کند و پرسپولیسی ها از حالا قطعا به او فکر می کنند. در پرسپولیس هم سوشا معمولا دچار جو می شود و امیدوارم در دربی هم جو او را بگیرد تا اسقلال برنده بازی شود.

برومند در ادامه افزود: به نظر من استقلال می توانست زودتر از اینها تکلیف قهرمانی را مشخص کند اما با تساوی هایی که در آزادی رقم خورد کارش سخت شد و حالا هم شانس قهرمانی را تا حدودی از دست داده است. آنها باید با تراکتورسازی و پرسپولیس و صبا بازی کنند که همه آنها انگیزه دارند و در واقع سه فینال پیش رو دارد و با فینال جام حذفی می شود چهار فینال. استقلال در این فصل بازی های یکنواختی را به نمایش گذاشت و همین مسئله سبب شد تا دستش برای حریفان رو شود. شخصا فکر می کنم مشکل اصلی استقلال این است که خوب تمرین نمی کند.آنها تاکتیک ویژه ای در این فصل نداشته اند.

برومند که سابقه چندین دربی را دارد در پایان درباره خاطرات خود از این بازی گفت: باور کنید دیگر خاطره ای ناگفته ندارم. همسرم به من می گوید تو انگار فقط دربی بازی کرده ای که خبرنگاران وقت دربی ها با تو تماس می گیرند. از سال 79 و آن بازی و آن مشت داستان همین بوده و نشده یک نفر درباره بازی های ملی ام از من سوالی بپرسد.یا بگوید در جام باشگاههای آسیا چه عملکردی داشته ای.