فریده شجاعی درباره پیش‌بینی‌اش از دربی هشتاد و دوم پایتخت گفت: دوست دارم به خاطر منصور استقلال برنده این دیدار باشد. دربی‌ها همیشه برای من و خانواده استرس زا بوده است. منصور هم به شدت طرفدار استقلال است و تحت هر شرایطی حتی زمانی که مریض باشد استقلال را فراموش نمی‌کند. دخترم در خارج از کشور اخبار این تیم را دنبال می‌کند و پسرم هم از طرف دیگر به خاطر پدرش طرفدار استقلال است.

وی افزود: نگرانم که بازی روز جمعه استرس زیادی برای منصور ایجاد کند، چرا که او تحت درمان است. پرسپولیس هفته به هفته بهتر شده، اما استقلال هم 17 هفته صدرنشین بوده بنابراین هر دو تیم خوب هستند و سخت است نتیجه بازی را پیش‌بینی کنیم. فکر می‌کنم هر دو تیم در یک کفه ترازو قرار دارند. اما آرزوی قلبی من این است که استقلال ببرد.

شجاعی در ادامه با اشاره به اینکه 4 تیم بالای جدول لیگ شرایط خوبی دارند، خاطرنشان کرد: زمانی که پرسپولیس هفتم هشتم جدول بود گفتم این تیم قهرمان می‌شود، مربی خوبی هم دارد. البته هر 4 تیم برتر جدول مربیان خوبی دارند. مظلومی، قلعه‌نویی و ویسی هم از مربیان خوب ما هستند.

عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره خاطراتش از دربی پایتخت، اظهار داشت: بدترین خاطره من زمانی است که استقلال مقابل ملوان شکست خورد و همین اتفاق باعث شد تا پرسپولیس به قهرمانی برسد. در خاطرم هست یک روز تصمیم گرفتم دربی را نگاه نکنم به همین دلیل به امامزاده‌ای رفتم تا بعد از پایان بازی از نتیجه باخبر شوم، اما یکی مرا در امامزاده شناخت، کنارم نشست و لحظه به لحظه دربی را برایم گزارش کرد! دربی همیشه برای همراه با خاطرات تلخ و شیرین بوده است.

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا تمایلی دارد به فوتبال برگردد یا خیر، گفت: خیر چرا که نامردی در فوتبال است.